MS Windows
briani 27239
IE7 Scroll problemer ?
Fra : Per

Dato : 17-01-07 21:47

Hej NG!

Jeg har fået det problem efter IE7 install, at når jeg scroller med musen så
fortsætter vinduet med at scrolle efter jeg har sluppet scroll hjulet. Det
gjorde den ikke før med IE6

Jeg har en Logitech mus og kan justere på antal linier den skal rulle. Hvis
dette ændres, så stadig samme problem.

Altså: et rul på scroll hjulet på musen og IE siden fortsætter med at
scrolle ned eller op ca. 4 linier - lidt lige som en teleprompt tror jeg det
hedder - teksten ruller.

Problemet optræder fx. ikke i Outlook Express ?

ER der nogen der har oplevet det samme - ?

--
Med venlig hilsen Per!

Fra : Allan Vebel

Dato : 18-01-07 01:16

Per skrev:

> Jeg har en Logitech mus og kan justere på antal
> linier den skal rulle.

Prøv at afinstallere logitech-softwaren, og installer
den igen, bare for at se om det hjælper.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk