MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows XP stopper
Fra : Joan Lindbjerg

Dato : 17-01-07 14:53

Hej i gruppen

Jeg er ved at prøve at installere windows xp på en bærbar..

Alt går fint lige indtil der er 10 min tilbage, så stopper den!!!
Den låser fuldstændig!!! Nogen der kan hjælpe mig??

Joan

Fra : Hans

Dato : 17-01-07 15:18

"Joan Lindbjerg" <lindbjerg@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Alt går fint lige indtil der er 10 min tilbage, så stopper den!!!
> Den låser fuldstændig!!! Nogen der kan hjælpe mig??

Næppe med så få oplysninger.

Fra : Joan Lindbjerg

Dato : 17-01-07 16:26

"Hans" <hans@susaa.xx> skrev i en meddelelse

> "Joan Lindbjerg" <lindbjerg@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> Næppe med så få oplysninger.

Hvilke oplysninger skal du bruge?
Joan

Fra : Skak

Dato : 17-01-07 23:39

Joan Lindbjerg formulerede:

> Hvilke oplysninger skal du bruge?

Det ville jo nok være på sin plads at skrive
hvilken bærbar det drejer sig om.

Men hvis din istall disk mangler de sidste 10
minutter af programmet, så har du jo selv
løst problemet :)

Fra : jda

Dato : 18-01-07 18:34

Wed, 17 Jan 2007 16:25:58 +0100 hamrede Joan Lindbjerg i tastaturet og der
stod i dk.edb.system.ms-windows:

> "Hans" <hans@susaa.xx> skrev i en meddelelse

> Hvilke oplysninger skal du bruge?
> Joan

hvordan installerer du, med rescue CDer eller en XP cd, laver du en fuld
formattering eller kører du oveni etc. Der er en del info som kunne være
nyttige hvis man skal kunne komme med et relevant bud
--
Jakob

Fra : Allan Vebel

Dato : 18-01-07 00:58

Joan Lindbjerg skrev:

> Alt går fint lige indtil der er 10 min tilbage, så stopper
> den!

Er der harddiskplads nok!

> Den låser fuldstændig!

Er der nogen fejlmedelelser?

Hvordan opførte maskinen sig før du lagde XP på, og har
den kørt med samme system før?

Nogen der kan hjælpe mig?

Muligvis, men vi skal vide lidt mere

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Joan Lindbjerg

Dato : 19-01-07 12:11

Mange tak for alle jeres svar... Men problemet er løst.. Det var den bærbare
der var defekt