MS Windows
briani 27239
Password til mailopsætning
Fra : goofy

Dato : 17-01-07 05:56

Hej NG

Jeg har glemt mit password til mailprogrammet, altså når jeg ønsker at
oprette mailforbindelse.
Jeg har fået en ny comp. hvor jeg gerne vil opsætte mailprogrammet så jeg
kan maile og komme på nyhedsgrupperne.
Jeg kan få et nyt af TDC, men de sender det med snail mail,
og samtidig bliver det gamle blokeret, så kan jeg ikke modtage/sende mails
mails i mellemtiden.
Er der mulighed for at finde passwordet ?
Al hjælp modtages med tak

Steen Vinbæk

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-07 09:16

"goofy" <vinbaek@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mails i mellemtiden.
> Er der mulighed for at finde passwordet ?

Prøv og kikke på

http://www.snadboy.com og vælg Relavation.

mvh

Abricosicus