MS Windows
briani 27239
ntvdm.exe fejl i XP?
Fra : Olsen

Dato : 16-01-07 12:29

Når jeg kører et par ældre 16-bit programmer får jeg altid en
fejlmeddelelse ang. ntvdm.exe.

Har søgt i lang tid på denne fejl og tilsyneladende er der ingen måde at
rette den på.

Fejlen opstod efter en eller anden opdatering til XP, da programmet i flere
år kørte fejlfrit på XP.

Så...., kan jeg få XP til ikke at poppe op med fejlen, idet jeg så egentlig
godt kan køre programmet.

\Olsen

Fra : Peter

Dato : 16-01-07 14:15

"Olsen" <snyd@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> flere
> år kørte fejlfrit på XP.
>
> Så...., kan jeg få XP til ikke at poppe op med fejlen, idet jeg så

Måske kan dette link hjælpe dig: http://support.microsoft.com/kb/191690

PeterB