MS Windows
briani 27239
logon xp?
Fra : Ib Hansen

Dato : 15-01-07 17:19

Hvordan fjerner man logon når windows starter,jeg skal klikke på mit
navn,før den starter op.
Mvh Ib.

Fra : Ole (6000)

Dato : 15-01-07 17:19

Ib Hansen skrev:
> Hvordan fjerner man logon når windows starter,jeg skal klikke på mit
> navn,før den starter op.
> Mvh Ib.

Prøv at fjerne gæstekontoen.

/Ole

Fra : Ib Hansen

Dato : 15-01-07 18:32

"Ole (6000)" <ole.ryo@gmail.com> skrev i en meddelelse

Ib Hansen skrev:
> Hvordan fjerner man logon når windows starter,jeg skal klikke på mit
> navn,før den starter op.
> Mvh Ib.

Prøv at fjerne gæstekontoen.

/Ole
Hvordan gør man det?

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 15-01-07 19:00

Ib Hansen skrev:

> Prøv at fjerne gæstekontoen.
>
> Hvordan gør man det?

Grundindstillinger for brugerkonti er i Kontrolpanel under
Brugerkonti.

De mest almindelige svar på dit spørgsmål er dog:

- Hvis du har installeret det såkaldte Microsoft Net-framework, kan en
opdatering via Windows Update hjælpe.

- Ellers prøv at åbne kommandoen Kør i startmenuen og skriv "control
userpasswords2". Her er en indstillingsmulighed.

--
»Brains are overrated. Many plants don't have brains.«

Fra : Ib Hansen

Dato : 15-01-07 20:51

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> userpasswords2". Her er en indstillingsmulighed.
>
> --
> »Brains are overrated. Many plants don't have brains.«
Mvh Ib.

Fra : Dino

Dato : 21-01-07 19:23

<http://support.microsoft.com/kb/315231/da>