Hej!
 
 Jeg sidder her med en pc som jeg forsøger at rense for spyware og virus. Det 
 sidste gik fint, Symantec kørte hele pc'en igennem og slettede en del 
 trojans. Men.. når jeg forsøger at scanne med enten ad-aware, avg 
 antispyware eller SUPERantispyware så kommer der en BSOD frem når den er ved 
 at scanne registreringsdatabasen. Hvis jeg laver en custom scan (forsøgt med 
 alle 3 programmer) og undlader at scanne registreringsdatabasen, så sker der 
 ingenting. Jeg har også prøvet at boote til fejlsikret tilstand, men det 
 gjorde ingen forskel.
 
 Da der tilsyneladende er noget galt med registreringsdatabasen kørte jeg 
 programmet Registry Mechanic (nyeste version) og den fixede også omkring 
 600(!) fejl. Men det har ikke hjulpet på problemet.
 
 Det sjove er, at det er forskellige fejl der kommer frem på BSOD'en alt 
 efter hvilet program jeg scanner med. Den eneste gang der bliver nævnt en 
 fil i BSOD'en er når jeg forsøger at scanne med Ad-aware, hvor den skriver 
 følgende:
 -----------
 Fejlen skyldes muligvis følgende fil: win32k.sys
 
 PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
 
 STOP: 0x00000050 (0xF000EF5D, 0x00000001 0xBF80170A, 0x00000002
 
 win32k.sys - Address BF0170A base at BF800000, Datestamp 43446a58
 -----------
 
 Når jeg scanner med SUPERantispyware kommer følgende:
 -----------
 BAD_POOL_CALLER
 0x000000C2 (0x00000040, 0x00000000, 0x80000000, 0x00000000)
 -----------
 
 Det er en ret ny DELL maskine, og jeg har kørt alle DELL's hardware 
 diagnostic tools, og den finder ingen problemer. Jeg har også byttet RAM med 
 en anden identisk DELL maskine som ingen problemer har. Jeg har forsøgt at 
 opdatere BIOS, chipset driver og gfx-kort driver. Ingenting hjælper.. har 
 også kørt en scandisk.. er ved at løbe tør for ideer?
 
 -- 
 Mvh.
 Peter Bak
 Erstat "invalid" med "dk" i mailadressen
 Replace "invalid" with "dk" in the mailadress
 
 
  
            
             |