MS Windows
briani 27239
CD forsvandt........
Fra : Keld Rosenberg

Dato : 12-01-07 17:50

Hej ng

Mit CD/DVD drev er forsvundet..... altså ikke fysisk men i
drev-oversigten...

Hvordan kan jeg få maskinen til at scanne for enheder, så den forhåbenlig
kan finde den igen....????

Hilsen Keld
krydspostet til dk.edb.system.ms-windows

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 12-01-07 17:54

Hovsa - glemte lige at fortælle at jeg bruger WinXP pro..

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 12-01-07 17:55

Ups - glemte at fortælle jeg bruger WinXP pro... sorry

Fra : KeNzO

Dato : 12-01-07 18:09

> Ups - glemte at fortælle jeg bruger WinXP pro... sorry

Ellers andet du har glemt .o)

Fra : Pistolprinsen

Dato : 13-01-07 08:27

Prøv at scanne efter nye enheder med "Tilføj hardware" i "Kontrolpanel".

Fra : kurt

Dato : 13-01-07 17:36

http://www.wintip.dk/xp/probs/cddrev.htm
prøv denne her , den virkede hos mig