MS Windows
briani 27239
Hvordan måler jeg min trafik på nettet?
Fra : erik kirkeby

Dato : 11-01-07 21:47

TDC har for tiden nogle prisbillige tilbud på hurtige bredbåndsforbindelser
til en lav fast pris pr. måned, men + en pris pr. forbrug/mbit.
Jeg er interesseret, for ind imellem bruger jeg nettet meget lidt. - Men
hvor meget bruger jeg over et par måneder? - Kan det betale sig?? Findes der
et lille program, der kan opsummere hvor mange mbit man up/downloader i en
given periode?
Jeg er aldrig selv stødt på et sådant, men det kunne jo være, at andre i
gruppen ved bedre!

Mvh
Erik

Fra : Jens G

Dato : 11-01-07 21:55

Du må kunne bruge DU-Meter fra http://www.dumeter.com/

Det er gratis at prøve i 30 dage.

--
Jens G
Jeg har IP telefoni hos http://www.everlove.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-01-07 21:58

Den 11-01-07 21.55 skrev Jens G følgende:

> Du må kunne bruge DU-Meter fra http://www.dumeter.com/
> Det er gratis at prøve i 30 dage.

Et alternativ, der er gratis:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-down2home.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om de nye funktioner i Internet Explorer 7

Fra : Jesper

Dato : 11-01-07 21:55

Ja det gør der, det hedder DU Meter.

http://www.hageltech.com/dumeter/

Jesper

Fra : Nicolai

Dato : 11-01-07 22:59

"erik kirkeby" <erik.kirkeby@mail.dk> skrev i en meddelelse

> TDC har for tiden nogle prisbillige tilbud på hurtige
> bredbåndsforbindelser til en lav fast pris pr. måned, men + en pris pr.
> forbrug/mbit.

Er det ikke 99 øre pr. megabyte? Det er i øvrigt vanvittigt dyrt og man skal
virkelig ikke bruge den meget, for at den æder prisen for flatrate.

> Mvh
> Erik

Nicolai

Fra : QBIC [ 6400 ]

Dato : 13-01-07 02:19

Ja det er jo også derfor at der er et prisloft på 200 kr.
så man ikke løber ind i alt for stort problem med løbske priser.

overvej så at skifte til flatrate til 179 kr. pr. måned ( 139 kr. med
rabat )
hvis der konstant pr. måned er et forbrug på 200 kr.

I øvrigt kosker bredbånd ikke 9 kr. men der i mod 59 kr
Har du så evt fastnet, mobil eller andet abb. hos TDC gives der 40 kr. i
rabat pr. måned
i den samlede betaling.

TDC ændrer i øvrigt fra på mandag deres mailboks fra 10 mb til 250 mb
så skulle de værste pladsproblemer være dækket ind.

/ QBIC