MS Windows
briani 27239
lukker ned ?
Fra : Karsten

Dato : 08-01-07 14:53

hej- jeg har en kollega hvis outlook og IE lukker
ned med det samme det aktiveres ?
det er XP
hvad kan der være galt?
mvh. Karsten

Fra : Ricko.

Dato : 08-01-07 15:33

"Karsten" <no@spam.invalid> skrev i en meddelelse
> hej- jeg har en kollega hvis outlook og IE lukker
> ned med det samme det aktiveres ?
> det er XP
> hvad kan der være galt?
> mvh. Karsten
Alt muligt .

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-01-07 15:35

Den 08-01-07 14.53 skrev Karsten følgende:
> hej- jeg har en kollega hvis outlook og IE lukker
> ned med det samme det aktiveres ?

Bed ham skrive ned, hvad han får af fejlmeddelelse, og send os så
fejlmeddelelsen, ellers kan vi blot svare som Ricko.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Avancerede søgemuligheder i mails med Thunderbird.

Fra : Karsten

Dato : 08-01-07 17:13

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk>skrev:

>Bed ham skrive ned, hvad han får af fejlmeddelelse, og send os så
>fejlmeddelelsen, ellers kan vi blot svare som Ricko.

ok, spørger imorgen, foreløbelig tak :)

Fra : Karsten

Dato : 09-01-07 15:27

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk>skrev:

>Bed ham skrive ned, hvad han får af fejlmeddelelse, og send os så
>fejlmeddelelsen, ellers kan vi blot svare som Ricko.

hej igen Ricko og Kim :)
så fik jeg lidt mere at vide fra ham , XP popper op med
meddelsen: Error - safe , Driver cleaner

er det noget spyware han har fået som gæst ?

mvh. Karsten

Fra : Bjarne Chr

Dato : 09-01-07 16:02

> så fik jeg lidt mere at vide fra ham , XP popper op med
> meddelsen: Error - safe , Driver cleaner
>
> er det noget spyware han har fået som gæst ?
>
> mvh. Karsten

Ja og en grim en du kan sikkert finde noget i news:dk.edb.sikkerhed.virus
Det har kun det formål, at få dig til at betale for en ubrugelig licens
http://www.bentbay.dk/errorsafe.htm

--
Venlig hilsen
Bc

Fra : Karsten

Dato : 09-01-07 17:39

"Bjarne Chr" <Ude@Af-Drift.invalid>skrev:

>Ja og en grim en du kan sikkert finde noget i news:dk.edb.sikkerhed.virus
>Det har kun det formål, at få dig til at betale for en ubrugelig licens
>http://www.bentbay.dk/errorsafe.htm

hej og tak :)
ja det er en ubehagelig asen :)
har kikket rundt omkring.