MS Windows
briani 27239
XP skrivebord: Fontfarve og skygger?
Fra : Ukendt

Dato : 07-01-07 23:21

Efter et crash har jeg geninstalleret. XP DK har ellers kørt upåklageligt i
3 år og nu er der mange ting jeg ikke kan huske hvordan og hvorledes.

Mine ikontekster på skrivebordet er hvide og belagt med en skygge.
Hvor(dan) ændrer jeg farven på teksten og fjerner skyggen?
--
Venlig hilsen
Kurt

Fra : J. E.

Dato : 08-01-07 00:28

"Kurt Hansen" <"kurt-snabela-towle-de-kå"> skrev i en meddelelse news:137xv2gah5efj$.wegjyb5eenxs$.dlg@40tude.net...
> [...]
>
> Mine ikontekster på skrivebordet er hvide og belagt med en skygge.
> Hvor(dan) ændrer jeg farven på teksten og fjerner skyggen?

Kontrolpanel > System > Avanceret > Ydeevne