MS Windows
briani 27239
Kontrolpanel - skjule winupdates?
Fra : Ukendt

Dato : 07-01-07 23:01

Efter et crash har jeg geninstalleret. XP DK har ellers kørt upåklageligt i
3 år og nu er der mange ting jeg ikke kan huske hvordan og hvorledes.

Hvis jeg går ind i Kontrolpanel > Tilføj/fjern programmer vises hele
striben af Windows updates. Det havde jeg på en eller anden måde slået fra
i den gamle installation, men hvordan?
--
Venlig hilsen
Kurt

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-01-07 23:16

Kurt Hansen skrev:

>Det havde jeg på en eller anden måde slået fra i den gamle installation,
>men hvordan?

Måske der ikke var et flueben foroven i "Vis Opdateringer"

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-07 23:52

On 07 Jan 2007 22:16:18 GMT, Ivan V. Klattrup wrote:

> Måske der ikke var et flueben foroven i "Vis Opdateringer"

Tak, også til gert - jeg kan godt huske den checkboks, men den findes ikke
hos mig.

Det fik mig til at checke min XP og det fik hårene til at rejse sig på mit
hoved. Selv om jeg har kørt Windows Update efter geninstallationen, anfører
den versionsnummeret som

Version 5.1 (Build 2600.xpsp2.050301-1626 : Service Pack 1)

Kan det passe? har Windows Update ikke installeret Service Pack 2? Hvis
ikke, må jeg hurtigst muligt have fat i den, men hvordan gør jeg så det?
--
Venlig hilsen
Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-07 23:58

On Sun, 7 Jan 2007 23:51:32 +0100, Kurt Hansen wrote:

> [...]
>
> Kan det passe? har Windows Update ikke installeret Service Pack 2? Hvis
> ikke, må jeg hurtigst muligt have fat i den, men hvordan gør jeg så det?

Tø-hø, jeg kørte lige Win Update en gang til. Den hentede een eller anden
installer og nu ville den lige pludselig installere service Pack 2.
Underligt at man selv skal Fedtmule sig frem på den måde. Nå, men nu er
download igang
--
Venlig hilsen
Kurt

Fra : J. E.

Dato : 08-01-07 00:25

"Kurt Hansen" <"kurt-snabela-towle-de-kå"> skrev i en meddelelse news:wgs1sx3stm2j.1021l2b3h8mts.dlg@40tude.net...

> [...]
> installer og nu ville den lige pludselig installere service Pack 2.
> Underligt at man selv skal Fedtmule sig frem på den måde. Nå, men nu er

Har du ikke Installer ver. 3.1 hentes den altid først og reboot kræves inden andet hentes.
Men så er der til gengæld også små firs opdateringer selv om SP2 er installeret...

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 08-01-07 16:34

"J. E." <jn505@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Har du ikke Installer ver. 3.1 hentes den altid først og reboot kræves
> inden andet hentes.
> Men så er der til gengæld også små firs opdateringer selv om SP2 er
> installeret...

Hej.

Ved du om man kan downloade dem samlet(og gemme dem på en f.eks. en cd),
eller man skal sidde og hente hver enkelt for sig selv?
--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 09-01-07 20:15

On Mon, 8 Jan 2007 16:33:32 +0100, "Jørgen Nielsen"
<longhorn_1969@hotmailNOMORESPAM.com> wrote:

>Ved du om man kan downloade dem samlet(og gemme dem på en f.eks. en cd),
>eller man skal sidde og hente hver enkelt for sig selv?

Prøv at se om det er det du søger:
http://wud.jcarle.com/

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 07-01-07 23:17

On Sun, 7 Jan 2007 23:01:06 +0100, Kurt Hansen
<"kurt-snabela-towle-de-kå"> wrote:

> [...]
>
>Hvis jeg går ind i Kontrolpanel > Tilføj/fjern programmer vises hele
>striben af Windows updates. Det havde jeg på en eller anden måde slået fra

Har du ikke en checkbox, der hedder "Vis opdateringer" øverst i
vinduet?
Hvis boksen findes, er der sikkert sat checkmærke i den.
Fjern checkmærket, og sagen er klaret.
--
Venlig hilsen
Gert