MS Windows
briani 27239
Der er ikke diskette i drevet XPpro sp2 d~
Fra : jama

Dato : 05-01-07 19:38

Denne besked får min kammerat når Windows er startet op og nået til
skrivebord, altså helt opstartet.
Bios er sat til 1 Boot til CD etc.Selvom han sætter Bios til 1 Boot til A
drevet kommer denne meddelelse stadig.
Hvorfor får han denne meddelelse "der er ingen diskette i drevet"
Når han lader CDen sidde i drevet standser den op, så der kan trykkes på
enter, hvis CDen skal install.Gør han intet
køre Windows videre til opstart, men hvis han trykker på AVG spy program,
kommer meddelelsen igen"ingen diskette i drevet"Hvad er der galt!!
Mvh.Jama

Fra : Henning

Dato : 05-01-07 19:52

On Fri, 5 Jan 2007 19:37:55 +0100, "jama" <nonspam@mail.com> wrote:

> [...]
>køre Windows videre til opstart, men hvis han trykker på AVG spy program,
>kommer meddelelsen igen"ingen diskette i drevet"Hvad er der galt!!

Er det en Medion-PC? Hiv 220v fra et par minutter, og prøv igen Det
er ikke nok bare at slukke, kablet skal pilles helt ud!

Fra : Pico

Dato : 06-01-07 00:37

jama wrote:
[...]

den der med ingen diskette i drevet får jeg en gang imellem når jeg har
tømt papirkurven
Jeg har opgivet at finde ud af hvad det skyldes og trykker bare anuler
de gange det kommer.
Pico

Fra : Per

Dato : 06-01-07 07:23

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> køre Windows videre til opstart, men hvis han trykker på AVG spy program,
> kommer meddelelsen igen"ingen diskette i drevet"Hvad er der galt!!

Hej Jama!

Et bud kunne være (hvis det er en Medion pc)

http://groups.google.dk/group/dk.edb.hardware/browse_thread/thread/931b8c78d597d6c7/505bc025e02af7d8?lnk=st&q=ingen+diskette+i+drevet+medion&rnum=2#505bc025e02af7d8

SE hvad Henning skriver pr. Ma. 17 Apr. 2006 16:26

Jeg har haft samme problem og det blev løst sådan - det havde ingen anden
inflydelse på PC´en.

Mvh. Per

Fra : jama

Dato : 06-01-07 13:32

> [...]
>
> SE hvad Henning skriver pr. Ma. 17 Apr. 2006 16:26
>
> Jeg har haft samme problem og det blev løst sådan - det havde ingen anden

Jeg takker for alle svar og lader det gå videre, men det er ikke en Medion?
Det er jeg forresten slet ikke så sikker på.
Men endnu engang tak.
Mvh.Jama