MS Windows
briani 27239
kan ikke indstalere Microsoft .NET Framewo~
Fra : Disney

Dato : 03-01-07 21:55

Hej

Jeg har et problem.
Jeg kan ikke indstalere Net Framework ver 1.1
Jeg få denne Fejlkode: 0x643
Jeg har prøvet en masse uden held, også det der stå i en tråd længere nede.
Jeg har virkelig brug for lidt hjælp her.

MVH
Jens

Fra : Fjollefrans

Dato : 03-01-07 22:12

> [...]
> nede.
> Jeg har virkelig brug for lidt hjælp her.

Installerer du fra Windows Update eller fra et lokalt installationssæt? Hvis
det ene, så prøv det andet.

- FF

Fra : Gamle

Dato : 03-01-07 22:16

Disney wrote:
> [...]
> Jeg har prøvet en masse uden held, også det der stå i en tråd længere
> nede. Jeg har virkelig brug for lidt hjælp her.

Afinstallér dine netframework i tilføj/fjern programmer. Installer derefter
1,1 igen. Søgte på google.

Mvh.
Torben

Fra : Disney

Dato : 03-01-07 22:20

Har prøvet som i begge siger uden held.
Kan godt instalere ver.2 men version 1.1 kan jeg ikke.
Lige meget om jeg prøver når ver.2 er intaleret eller den ikke er.

MVH
Jens

Fra : John

Dato : 03-01-07 22:41

"Disney" <disney__dkfjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan godt instalere ver.2 men version 1.1 kan jeg ikke.
> Lige meget om jeg prøver når ver.2 er intaleret eller den ikke er.

Se mit svar længere nede !
Hilsen John

Fra : Disney

Dato : 03-01-07 22:58

Hej John

Det har jeg også prøvet uden held,
Dog vil jeg ikke ligge hoved på blokken om jeg har prøvet at skifte til
dansk.
Men det er jeg igang med nu, for at være sikker på jeg har prøvet det

MVH
Jens

Fra : Fjollefrans

Dato : 03-01-07 23:45

> Det har jeg også prøvet uden held,
> Dog vil jeg ikke ligge hoved på blokken om jeg har prøvet at skifte til
> dansk.
> Men det er jeg igang med nu, for at være sikker på jeg har prøvet det

sprogversionen burde være ligegyldigt når det er .NET det drejer sig om,
også om du installerer 1.1 eller 2.0 først, du behøver ikke 1.1 for at bruge
2.0, dog kan den software der kræver .NET kræve en specifik version.
har desværre ikke lige noget at tilføje til dit problem.

- FF

Fra : Disney

Dato : 03-01-07 23:48

Ja lige det sidste er problemet. jeg har noget der vil havde ver 1.
Ved du om der er stor forskæl på ver.1 og ver.1.1??

Jens

Fra : Fjollefrans

Dato : 04-01-07 00:11

> Ja lige det sidste er problemet. jeg har noget der vil havde ver 1.
> Ved du om der er stor forskæl på ver.1 og ver.1.1??

så vidt jeg husker er 1.1 primært et bugfix af 1.0 plus en smule features of
ændringer i security, men du kan ikke regne med at noget der kræver 1.1 vil
køre på 1.0

hvad skal du bruge det til ? måske der findes en version af programmet der
kører på .NET 2.0 (ikke at det er en løsning)

- FF

Fra : Disney

Dato : 04-01-07 00:14

Det er noget til at se raw billeder med fra microsoft. lige hente.......

Fra : Gamle

Dato : 03-01-07 22:42

Disney wrote:
> Har prøvet som i begge siger uden held.
> Kan godt instalere ver.2 men version 1.1 kan jeg ikke.
> Lige meget om jeg prøver når ver.2 er intaleret eller den ikke er.

Prøv at hente den her. Du kan også vælge den danske udgave på denne side.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=262d25e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3&displaylang=en

Jeg havde samme problem som dig, men løste det ved at hente en anden.
Bagefter installerede jeg ver. 2 og fik opdateringerne bagefter i Windows
update.

Mvh.
Torben

Fra : Disney

Dato : 03-01-07 23:01

Desvære virkede det heller ikke....
Tro sq snart det er mig der er dum......

Fra : Gamle

Dato : 03-01-07 23:08

Disney wrote:
> Desvære virkede det heller ikke....
> Tro sq snart det er mig der er dum......
>
> Jens

Nej, ikke når det drejer sig om microsoft!!

Her kan du læse lidt om net.framework samt hente flere udgaver. Jeg skal
selv lige hente ver. 3.0

Mvh.
Torben

Fra : Gamle

Dato : 03-01-07 23:38

Gamle wrote:
Jeg
> skal selv lige hente ver. 3.0

Har lige installeret 3.0 uden problemer.

Mvh.
Torben

Fra : Disney

Dato : 03-01-07 23:39

Men for at hente og bruge den skal jeg vel have 1.1 først??
Jeg har programmer er bad om 1.1 for at virke

Fra : Gamle

Dato : 03-01-07 23:28

Disney wrote:
> Desvære virkede det heller ikke....
> Tro sq snart det er mig der er dum......
>
> Jens

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=262d25e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3&DisplayLang=da#RelatedDownloads

Glemte lige linket.

Mvh.
Torben

Fra : Disney

Dato : 03-01-07 23:35

Det er pænt af dig, men jeg kan ikke få lov til at installere ver.1.1 lige
meget hvad jeg gør. er snart noget til format c: Selv om jeg ikke har lyst
til det

Fra : Gamle

Dato : 03-01-07 23:42

Disney wrote:
> Det er pænt af dig, men jeg kan ikke få lov til at installere ver.1.1
> lige meget hvad jeg gør. er snart noget til format c: Selv om jeg
> ikke har lyst til det

Hej.

Kan du ikke køre en rep fra XP skiven?
Du skal ikke sige ja første gang til rep. når det kommer på skærmen. Først
anden gang siger du ja.
Så beholder du dine programmer. Husk for en sikkerheds skyld at lave noget
back-up af dine data.
Mvh.
Torben

Fra : Disney

Dato : 03-01-07 23:44

Jo det kunne jeg måske godt, det har jeg ikke prøvet. men forstå bare ikke
det andet her ikke virker.

Fra : Gamle

Dato : 04-01-07 00:05

Disney wrote:
> Jo det kunne jeg måske godt, det har jeg ikke prøvet. men forstå bare
> ikke det andet her ikke virker.

Du kan se hvad jeg har installeret af netframework i dk. binaer.

Mvh.
Torben

Fra : Disney

Dato : 04-01-07 00:13

Ja sådan skal min jo også se ud...

Fra : hcma

Dato : 04-01-07 13:38

> [...]
> nede.
> Jeg har virkelig brug for lidt hjælp her.

Kan ikke installere .NET Framework:
http://support.microsoft.com:80/?kbid=922377

Problemer med installation af .Net Framework:
http://blogs.msdn.com/astebner/archive/2005/04/08/406671.aspx

m v h

hcma