MS Windows
briani 27239
side menu
Fra : Johnny Ravn

Dato : 01-01-07 15:37

Hejsa.

Jeg har en kamerat der lige har fået en pc, han har noget jeg syntes er
smart, når man trækker musen ud til siden kommer der en fane frem med alle
programmer og gør han det til den anden side kommer alle spillene. Hvad er
det og er det noget jeg også kan..?

Vi har begge XP.

Johnny

Fra : Fynbo

Dato : 01-01-07 16:30

"Johnny Ravn" <johnnyravn@postkasse.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> programmer og gør han det til den anden side kommer alle spillene. Hvad er

Det er nok MS Office Værktøjslinien han har..

Fynbo

Fra : Hans

Dato : 01-01-07 16:39

"Fynbo" <clanusa@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er nok MS Office Værktøjslinien han har..
>
> Fynbo

Hvorfor tror du det?

Fra : Johnny Ravn

Dato : 01-01-07 17:39

Nej det er en liste over de programmer der er installeret .

Johnny

Fra : Fjollefrans

Dato : 01-01-07 18:29

> Nej det er en liste over de programmer der er installeret .
>
> Johnny

Hvis man trækker en vilkårlig folder til en af de sider af desktoppen hvor
task baren ikke er, vil det blive til en bar med indholdet af folderen. Ved
dog ikke lige hvor længe Windows har haft den funktion, men Windows 2000
kune da i hvert fald.

Fra : Fynbo

Dato : 01-01-07 21:04

"Hans" <hans@susaa.xx> skrev i en meddelelse

> alle
> er

> Hvorfor tror du det?

Fordi Ms Office installerer en sådan "toolbar" hvis man ønsker det...

Fynbo

Fra : Hans

Dato : 01-01-07 21:09

> [...]
Hvad

> Fordi Ms Office installerer en sådan "toolbar" hvis man ønsker det...

Men du ved det ikke, vel?

Fra : Fynbo

Dato : 01-01-07 22:19

> er
> Hvad

> Men du ved det ikke, vel?

Jo , Hans.. Det ved jeg den gør, hvis man ønsker det...

Få dig nu et liv ,Hans... Og læs hvad jeg skriver eller prøv selv...

Fynbo