MS Windows
briani 27239
opdateringer
Fra : Jørgen Pedersen

Dato : 30-12-06 16:55

Er der et venligt menneske som vil/kan fortælle mig, hvor jeg skal finde
alle opdateringer til XPhome således at de kan downloades, lægges i en
mappe, og brændes på en cdrom når jeg skal til at omformatere min harddisk.
Jeg har selvfølgelig automatisk opdatering slået til, men som jeg har
forstået det kan man ikke brænde ud derfra.
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Jørgen Pederse

Fra : Ricko.

Dato : 30-12-06 16:59

"Jørgen Pedersen" <joergenpederse@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har selvfølgelig automatisk opdatering slået til, men som jeg har
> forstået det kan man ikke brænde ud derfra.

Her er der lidt at starte med
http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Fra : Max

Dato : 30-12-06 17:14

Hej Jørgen

> Er der et venligt menneske som vil/kan fortælle mig, hvor jeg skal
> finde alle opdateringer til XPhome således at de kan downloades,

På Microsoft's hjemmeside kan du hente alle opdateringerne og brænde
dem på CD. Du skal bare søge på XP home opdateringer, vælge at
downloade til installation på flere computere, så får du en udgave
af opdateringerne du kan bruge til installation efter nyinstallation.

--
Mvh Max

Fra : Brisse

Dato : 30-12-06 17:37

Jørgen Pedersen wrote:
> [...]
> finde alle opdateringer til XPhome således at de kan downloades,
> lægges i en mappe, og brændes på en cdrom når jeg skal til at

UPS! kom til at sende til din e-mail, så her kommer svaret i nyhedsgruppen
som tiltænkt

Windows Updates Downloader er et lille værktøj der gør det nemt at downloade
alle opdateringer til en mappe hvorfra du så kan installere disse. Mappen
med opdaterningerne kan du selvfølgelig brænde ud på en CD.

Windows Updates Downloader kan hentes her:
http://wud.jcarle.com

Godt Nytår

Fra : J. E.

Dato : 30-12-06 19:45

"Brisse" <bn@goat.invalid> skrev i en meddelelse news:H9idnSkIn9wrCAvYnZ2dnUVZ8seinZ2d@giganews.com...

> [...]
> så kan installere disse. Mappen med opdaterningerne kan du selvfølgelig brænde ud på en CD.
>
> Windows Updates Downloader kan hentes her:

Tak i lige måde

Hvordan downloader man i øvrigt fra den side - der sker ikke meget ved
at prøve linkene - ikke på min PC i hvert fald.

Fra : Brisse

Dato : 30-12-06 20:44

J. E. wrote:
> Hvordan downloader man i øvrigt fra den side - der sker ikke meget ved
> at prøve linkene - ikke på min PC i hvert fald.

Hvilken browser bruger du?

Jeg prøvede lige med Opera, og via den kunne jeg heller ikke downloade
noget. Måske er der en eller anden indstilling jeg skal ændre i Opera, men
jeg ved det ikke.

Jeg prøvede så lige med Internet Explorer 7 og med den gik det fint.

Fra : J. Nielsen

Dato : 31-12-06 02:41

"Brisse" <bn@goat.invalid> skrev i en meddelelse news:XLWdnX9uTs4EXAvYRVnyggA@giganews.com...

> [...]
> jeg skal ændre i Opera, men jeg ved det ikke.
>
> Jeg prøvede så lige med Internet Explorer 7 og med den gik det fint.

Ja jeg troede også det var min browser. Bruger normalt Firefox, men hverken
den eller IE6 virker.

Fra : knudsen

Dato : 30-12-06 18:54

> [...]
> Jeg har selvfølgelig automatisk opdatering slået til, men som jeg har
> forstået det kan man ikke brænde ud derfra.

Hej
Måske er der noget du kan bruge her
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no10

--
Venlig hilsen
knudsen

Fra : hcma

Dato : 31-12-06 12:12

> [...]
> Jeg har selvfølgelig automatisk opdatering slået til, men som jeg har
> forstået det kan man ikke brænde ud derfra.

komplet liste her:
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no10
m v h
hcma