MS Windows
briani 27239
Lok på
Fra : jane

Dato : 30-12-06 14:29

Efter jeg har installeret en ny printer "HP Photosmart 3210" er computeren
begyndt,at stoppe ved et log på- vindue, hver gang jeg genstarter eller
tænder for den. Det har den aldrig gjort før, den åbnede bare i et hug.
Hvordan får jeg den til det igen, jeg gider ikke alt det fis med at lokke
ind, når jeg er den eneste der bruger den.

Windows XP

Håber nogen kan hjælpe

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 30-12-06 14:39

jane skrev:

> [...]
> computeren begyndt,at stoppe ved et log på- vindue, hver gang
> jeg genstarter eller tænder for den. Det har den aldrig gjort

HP-softwaren kræver nok .NET Framework-software, som er blevet
installeret på din computer sammen med HP-driveren.

Gå på Windows Update og hent de opdateringer til .NET Framework,
som ligger klar til dig. Når de er installeret, vil du sikkert
igen blive logget på Windows automagisk.

--
Hilsen
Madsen

Fra : jane

Dato : 30-12-06 18:16

"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in news:en5tmc.21k.1
@tgm.dyndns.dk:

> [...]
> som ligger klar til dig. Når de er installeret, vil du sikkert
> igen blive logget på Windows automagisk.
Tusind tak... der var en opdate og nu virker det som det plejer :)....Godt
nytår

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 30-12-06 18:50

jane skrev:

> Tusind tak... der var en opdate og nu virker det som det plejer :)

Herligt.

> ....Godt nytår

Tak og i lige måde.

--