MS Windows
briani 27239
Skifte drev bogstav?
Fra : Pistolprinsen

Dato : 29-12-06 19:01

Hejsa,

Jeg har en ekstern USB harddisk tilkoblet min computer.

Hvordan er det nu lige man selv bestemmer, hvilket drev bogstav den skal
have?

TIA,

Pistolprinsen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-12-06 19:43

> Jeg har en ekstern USB harddisk tilkoblet min computer.
>
> Hvordan er det nu lige man selv bestemmer, hvilket drev bogstav den skal
> have?

start / kontrolpanel / administration / computeradministration /
diskhåndtering / højreklik dit eksternedrev og vælg skift drevbogstav og
sti...

jeg kan ikke huske om der er en hurtigere vej derind
--
sniper_Nolight

Fra : Pistolprinsen

Dato : 29-12-06 20:02

Takker ....

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 30-12-06 10:48

sniper_Nolight wrote:

> [...]
> og sti...
>
> jeg kan ikke huske om der er en hurtigere vej derind

Start/Kør skriv diskmgmt.msc

mvh
Henning

Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-12-06 16:16

> Start/Kør skriv diskmgmt.msc

den kunne jeg huske... jeg kendte den ikke
--
sniper_Nolight

Fra : Bjarne Chr

Dato : 29-12-06 19:44

"Pistolprinsen" <Sp@m.No> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Jeg har en ekstern USB harddisk tilkoblet min computer.
>
> Hvordan er det nu lige man selv bestemmer, hvilket drev bogstav den skal

Hej
I Kontrolpanel - Administration - Computeradministration -Diskhåndtering.

--
Venlig hilsen
Bc