MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Afvikle CD fra harddisk fremfor CD-ROM dre~
Fra : Mogens

Dato : 28-12-06 16:08

Jeg har købt et sprogkursus på CD-ROM, men den er så fjoget indrettet at
man skal installere CD'en og ved brug af programmet læser den løbende
data fra CD-drevet. Kan man på en eller anden måde installere hele CD'en
på harddisken - evt. som ISO fil - og herefter få programmet til at køre
herfra?

Mogens

Fra : Max

Dato : 28-12-06 16:17

Hej Mogens wrote:

> Jeg har købt et sprogkursus på CD-ROM, men den er så fjoget indrettet

Har du prøvet at spørge firmaet der har udviklet programmet om det
kan afvikles fra harddisken ?

--
Mvh Max

Fra : Doobie

Dato : 28-12-06 17:08

On Thu, 28 Dec 2006 16:08:24 +0100, Mogens <mogensnomail@web.dk>
wrote:

Hvorfor laver du netop ikke en iso/image af cd'en. Henter og
installere f.eks. Daemon Tools og køre din iso/image som et virtuelt
cd rom drev.

http://www.daemon-tools.cc/dtcc/announcements.php

Fra : joke

Dato : 28-12-06 18:53

"Doobie" <no@fucking.spam.uk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvorfor laver du netop ikke en iso/image af cd'en. Henter og
> installere f.eks. Daemon Tools og køre din iso/image som et virtuelt

Mon ikke også han netop gør det når du nu har fortalt ham hvordan man gør
det.

PS. der findes ingen dumme spørgsmål kun dumme svar

Hilsen

Johnny

Fra : Doobie

Dato : 28-12-06 19:18

On Thu, 28 Dec 2006 18:53:16 +0100, "joke"
<jkp6670jeghaderspamsaafjernnubaredette@hotmail.ogdetnormalecom>
wrote:

>PS. der findes ingen dumme spørgsmål kun dumme svar

Jeg er ked af hvis mit svar bliver opfattede på den måde, sådan var
det bestemt ikke ment. Jeg skal prøve formulere mig i mere positiv
retning næste gang *</

Fra : Max

Dato : 28-12-06 19:32

Hej joke

> Mon ikke også han netop gør det når du nu har fortalt ham hvordan man
> gør det.

Ja, og det kan man jo så læse sig til på den hjemmeside der linkes til :)

--
Mvh Max

Fra : Hans

Dato : 28-12-06 19:46

skrev i en meddelelse news:4594048b$0$4151$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> "Doobie" <no@fucking.spam.uk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke også han netop gør det når du nu har fortalt ham hvordan man gør
> det.
>
> PS. der findes ingen dumme spørgsmål kun dumme svar

Du er altså meget klog. Hvor ved du det fra?

Fra : Mogens

Dato : 28-12-06 19:42

Doobie skrev:
> [...]
>
> Hvorfor laver du netop ikke en iso/image af cd'en. Henter og
> installere f.eks. Daemon Tools og køre din iso/image som et virtuelt

Tak Doobie, genialt og lige hvad jeg gik efter!

Fra : Guru

Dato : 29-12-06 01:06

Mogens wrote:

> Tak Doobie, genialt og lige hvad jeg gik efter!

Jeg vil så anbefale version 3.47 som er uden ad-ware

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 29-12-06 01:21

Guru <.@.> skrev :

>Jeg vil så anbefale version 3.47 som er uden ad-ware

Man kan da bare sige nej tak under installationen.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Mogens

Dato : 29-12-06 10:37

Kerim Ellentoft skrev:

> Man kan da bare sige nej tak under installationen.

Ja, jeg fandt ud af at hvis man af-checker den 2. option - vist nok
desk-bar - så skulle man slippe for spyware. Man skal dog vide dette,
idet det ikke eksplicit fremgår.

Forstår iøvrigt ikke al den virak der var i forbindelse med Doobies
svar. Det må da være noget indforstået, idet jeg ikke kan se andet end
at Doobie svarede præcist på hvad jeg spurgte om. Min tak til Doobie var
iøvirgt også skrevet inden jeg læste nogle af d'herrers mystiske
betragtninger :)