MS Windows
briani 27239
Der opstod et problem...
Fra : emj

Dato : 26-12-06 11:51

"Der opstod et problem under installation af
Avixe USB Flash Drive USB Device
Den angivne tjeneste findes ikke som en installeret tjeneste"

Hvilke tjeneste er det, som jeg mangler. Det drejer sin om en USBpen
på 2 GB og DEN FUNGERER FINT, men det irriterer mig at jeg skal se på
denne fejlmeddelelse hver gang jeg starter min winXP (hvis pennen
sidder i) eller fejlmeddelelsen kommer, når jeg ellers sætter pennen
i.

Der er gult udråbstegn i enhedshåndtering ud for Devicen.

Hvordan slipper jeg af med fejlmeldingen?

Jeg kan ikke finde nogen speciel driver til dyret, som kan ses her
http://kortlink.dk/ubid/3g8h

Fra : Peter Martinsen

Dato : 26-12-06 21:22

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse
> [...]
> i.
>
> Der er gult udråbstegn i enhedshåndtering ud for Devicen.

Prøv at opdatere driveren !

Mvh Peter

Fra : emj

Dato : 26-12-06 21:34