MS Windows
briani 27239
WinXP Pro Dk glemmer mit kamera
Fra : Erik

Dato : 25-12-06 13:45

Hejsa

Jeg benytter mig af WinXP Pro Dk. Når jeg tilslutter det mit kamera (USB)
skal jeg hver gang ind i "Computeradministration/diskhåndtering" og give mit
kamera/memorystick et drev bogstav (sætter det til O:). Først derefter kan
min computer/programmer se kameraet. Dog kan det ikke ses i stifinderen, men
i IE ved, at skrive O:\ i adresselinien.

Hver gang jeg tilslutter kameraet til computeren. Skal jeg starte forfra.
Jeg har selvfølgelig installet driverne der til kameraet!Hvordan få jeg min
WinXP til, at huske mit kamera?

Kamera: Sony Cyber-Shot DSC-W30

Jeg bruger Software:WinXP Pro SP2 DK incl. alle updates, Firewall Sysgate
ver. 5.5 build 2637, aniti virus AVG ver.7.5.427

Har følgende hardware: Bundkort Abit KN8 Ultra (NForce4 chipset), CPU AMD
Athlon64 3500+, Ram 2* 1Gb Kingston, Grafikkort Inno3D GeForce 7800 GT,
Mus Logitech MX518

På forhånd tak
Erik

Fra : mrwheel

Dato : 25-12-06 17:15

Erik skrev:
> [...]
> Jeg har selvfølgelig installet driverne der til kameraet!Hvordan få jeg min

Har du installeret driverne til dit kamera??

Mange gange hjælper det at installere drivere.

MVH
MrWheel

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 25-12-06 17:52

"mrwheel" <henrik.larsen18@gmail.com> skrev i en meddelelse

Erik skrev:
> [...]
>
> Kamera: Sony Cyber-Shot DSC-W30
Har du installeret driverne til dit kamera??

Mange gange hjælper det at installere drivere.

Mange gange hjælper det at læse, hvad folk skriver inden man svarer
PS: "Jeg har selvfølgelig installet driverne der til kameraet!"

Kurt

Fra : Erik

Dato : 25-12-06 17:58

> Jeg har selvfølgelig installet driverne der til kameraet!

Har du installeret driverne til dit kamera??

Mange gange hjælper det at installere drivere.

Mr.Wheel

Det har jeg skam også!

/Erik