MS Windows
briani 27239
Cover art Media Player 10
Fra : Michael

Dato : 24-12-06 18:32

Hej.

Jeg har et problem med cover art i Windows Media Player 10, den bliver ved
med at sende det forkerte cover foto til min Creative Zen V Plus mp3.

Her er hvad jeg gør for at skifte cover foto i Windows Media Player 10, Hvad
gør jeg forkert?

Jeg går ind i afspilningslisten højer klikker på en sang og går ind i
Avanceret Koderedigering og ind i Billeder, der tilføjer jeg et cover foto
og klikker anvend og ok, nu starter jeg synkronisering til min mp3, alt
bliver overført, men ikke det nye cover foto, jeg får igen det forkerte
cover foto som Media Player 10 har sat ind.

Kan i hjælpe mig?

Venlig hilsen Michael