MS Windows
briani 27239
Windows Mediaplayer 11
Fra : KS

Dato : 23-12-06 15:47

Jeg har lige opdateret til 11 fordi 9 ikke ville spille lyd på mine DVD -
det vil 11 heller ikke !

Hvad er der galt ?

Mvh KS

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-12-06 16:25

"KS" <keld.soerensenSLET DETTE@.os.dk> wrote in message
> Jeg har lige opdateret til 11 fordi 9 ikke ville spille lyd på mine DVD -
> det vil 11 heller ikke !
>
> Hvad er der galt ?

Det er måske fordi lydkortet har en digital lydudgang, og signalet derfor
sendes igennem til dette... Man burde kunne slå det fra et sted i
opsætningen i medieplayeren... eller i lydkort instillingerne

Fra : KS

Dato : 23-12-06 17:34

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@*.REMOVE*hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sendes igennem til dette... Man burde kunne slå det fra et sted i
> opsætningen i medieplayeren... eller i lydkort instillingerne
Den kan spille MP3 uden problemer - hvorfor så ikke DVD'er ?

Mvh KS

Fra : Edmund

Dato : 23-12-06 18:08

> Jeg har lige opdateret til 11 fordi 9 ikke ville spille lyd på mine
> DVD -
> det vil 11 heller ikke !
>
> Hvad er der galt ?

måske du mangler ac3 codex

http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=66022&package_id=63808&release_id=459050

Fra : KS

Dato : 24-12-06 08:14

"Edmund" <nospam@surfpost.dk> skrev i en meddelelse

> måske du mangler ac3 codex
>
> http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=66022&package_id=63808&release_id=459050

DET hjalp, men nu er der markant forskel på lydstyrken i DVD-menuerne og
under afspilningen af selve DVD'en - lyden i menuerne er meget kraftigere
end "når musikken spiller" - hvordan rettes det ?

Mvh KS

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-12-06 03:57

"KS" <keld.soerensenSLET DETTE@.os.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige opdateret til 11 fordi 9 ikke ville spille lyd på mine DVD -
> det vil 11 heller ikke !
>
> Hvad er der galt ?

Du mangler formentlig et DVD-dekoder-program til din MediaPlayer. Uden den
kan du glemme alt om at afspille DVD-skiver. Der findes mange forskellige
DVD-dekoder-programmer på nettet. Nogle skal man betale for andre, er
gratis. Det er et program som du installere selvstændigt og så skulle
MediaPlayeren gerne spille DVD-skiver når du sætter dem i. Jeg har ikke
rigtig erfaring med dette da vi kun har een DVD-dekoder som er det eneste
jeg rigtig har prøvet og den er med licenskode.

Kim Larsen

E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Vagn Christiansen

Dato : 25-12-06 14:45