MS Windows
briani 27239
Microsoft .NET Framework version 1.1 Servi~
Fra : P V Jørgensen

Dato : 22-12-06 23:58

Jeg kan simpelthen ikke installere denne opdatering. Hele installationen
kører, men ved slutningen får jeg meddelelse om, at installationen
mislykkedes.
Jeg kører XP-pro med SP2
Er der hjælp at hente?

P.V. Jørgensen

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : John

Dato : 23-12-06 05:32

"P V Jørgensen" <pvfjern@nospamprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan simpelthen ikke installere denne opdatering. Hele
> installationen kører, men ved slutningen får jeg meddelelse om,
> at installationen mislykkedes.

Tip 1:

http://support.microsoft.com/?kbid=922377

Tip2:

http://www.dotnetmonster.com/Uwe/Forum.aspx/dotnet-framework/11747/NET-Framework-install-FAILED

Vigtigt ved download: Husk at vælge korrekt sprog-version!

Mvh John

Fra : P V Jørgensen

Dato : 24-12-06 08:16

Tusind tak.