MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Program ala Daemon Tools
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 22-12-06 23:07

Findes der en erstatning for Daemon Tools? Altså et program der kan
simulere et CD-rom drev givet en ISO fil?

Grunden til jeg søger en erstatning var at sidst jeg prøve D.T. ville den
også gerne installere en masse spyware-agtig snavs.

Fra : goofy

Dato : 22-12-06 23:17

Hejsa

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Grunden til jeg søger en erstatning var at sidst jeg prøve D.T. ville den
> også gerne installere en masse spyware-agtig snavs.

For. eks. Fantom CD, Clone DVD virtuel drive ( gratis)

Steen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 22-12-06 23:19

Thomas Jespersen <jespersen.thomas@gmail.com> skrev :

>Findes der en erstatning for Daemon Tools? Altså et program der kan
>simulere et CD-rom drev givet en ISO fil?

Har du Nero, så er der Nero Image Drive, kan dog kun vise *.nrg
og *.iso.

>Grunden til jeg søger en erstatning var at sidst jeg prøve D.T. ville den
>også gerne installere en masse spyware-agtig snavs.

Det er da bare, at sige nej til det under installation.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Henning

Dato : 23-12-06 11:14

On Fri, 22 Dec 2006 23:07:17 +0100, Thomas Jespersen
<jespersen.thomas@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Grunden til jeg søger en erstatning var at sidst jeg prøve D.T. ville den
>også gerne installere en masse spyware-agtig snavs.
Microsoft har lavet deres egen Virtual CD-rom. Jeg kan ikke finde den
hos Microsoft, men kig evt. her
http://blogs.techrepublic.com.com/window-on-windows/?p=42