MS Windows
briani 27239
Køb af XP MCE inkl. Vista opgraderings kup~
Fra : rl

Dato : 21-12-06 00:49

Hej,

Jeg har set, at jeg kan købe Windows XP MCE for ca. 800 kr.
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=251546 , og der medfølger
en opgraderingskupon til Vista. Jeg har snakket med Microsoft Support og de
siger, at det kun koster ca. 200 kr. at opgradere, da jeg kun skal betale
noget administrationsgebyr og forsendelse. Kan det være rigtigt, at jeg kan
købe Windows Vista Home Premium for ca. 1000 kr. på den måde?

På forhånd tak.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-12-06 00:57

"rl" <r-lauritsen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> kun skal betale noget administrationsgebyr og forsendelse. Kan det være
> rigtigt, at jeg kan købe Windows Vista Home Premium for ca. 1000 kr. på

Samtidigt kan jeg også lie spørge, man kan jo også købe en OEM udgave for
ca. 800kr... Hvad er det lige OEM udgaverne er for nogle størrelser, er det
ikke bare at det er købt sammen med noget hardware, eller der ikke er
support på eller hvad det nu er?

Fra : Kurt Lund

Dato : 21-12-06 10:12

> [...]
> ca. 800kr... Hvad er det lige OEM udgaverne er for nogle størrelser, er
> det ikke bare at det er købt sammen med noget hardware, eller der ikke er
OEM udgaven giver MS ikke support på, det er det firma du køber den ved der
gør det.

Hvorfor give 899,00 kr for Win XP- MCE og så 200,00 kr for en Vista opgrade,
når Vista Home Prim kun koster 875,00 kr..

Kurt

Fra : Elmo Blatch

Dato : 21-12-06 11:06

"Kurt Lund" <klander52@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Hvorfor give 899,00 kr for Win XP- MCE og så 200,00 kr for en Vista
> opgrade, når Vista Home Prim kun koster 875,00 kr..

Vista Premium?
Hvor?
Hvordan?
Hvornår?

vh EB

Fra : Hans

Dato : 21-12-06 11:15

"Elmo Blatch" <elmo-blatch@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Kurt Lund" <klander52@hotmail.com> wrote in message

> [...]
Hvad er Vista Prenium?

Fra : Elmo Blatch

Dato : 21-12-06 11:21

"Hans" <hans@susaa.xx> wrote in message

> "Elmo Blatch" <elmo-blatch@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> for
> er

> Hvad er Vista Prenium?

"Vista Premium"

Her er en oversigt over de forkellige Vista udgaver:

http://www.winsupersite.com/showcase/winvista_editions_final.asp

vh EB

Fra : Hans

Dato : 21-12-06 11:36

> [...]
>
> "Hans" <hans@susaa.xx> wrote in message

> "Vista Premium"
>
> Her er en oversigt over de forkellige Vista udgaver:

Så mener du vel mene Vista Home Premium?

Fra : rl

Dato : 21-12-06 11:16

> Hvorfor give 899,00 kr for Win XP- MCE og så 200,00 kr for en Vista opgrade,
> når Vista Home Prim kun koster 875,00 kr..

Tjaa godt spørgsmål, men hvorfor kan jeg købe OEM uden at købe
hardware? Er den OEM på edbpriser 100% lovlig Vista?

For jeg skal faktisk bare have CD / DVD og nøglen til Vista. Jeg er
ligeglad med manualer osv. Jeg vil bare have muligheden for at opdatere
via windows update osv. og ikke have problemer med crackede updates osv.

Fra : Kurt Lund

Dato : 21-12-06 13:11

"rl" <rlauritsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

ligeglad med manualer osv. Jeg vil bare have muligheden for at opdatere
via windows update osv. og ikke have problemer med crackede updates osv.

Ja selvfølgelig er den lovlig, ligesom du kan købe Win XP OEM lovlig også
uden hardware.
Bla. SHG & Midt Data har dem fra den 30 jan 2007.
Jeg køre da med en OEM af Win XP, og det gør 80 % af brugerne der bruger
Windows.
Mvh
Kurt

Fra : Hans

Dato : 21-12-06 13:35

"Kurt Lund" <klander52@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Bla. SHG & Midt Data har dem fra den 30 jan 2007.
> Jeg køre da med en OEM af Win XP, og det gør 80 % af brugerne der bruger

Det er utroligt, så meget hr. Kurt ved.

Fra : Kurt Lund

Dato : 21-12-06 14:50

">>