MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
2 x explorer.exe i joblisten.
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 20-12-06 16:35

Hej.

Er det normalt at der er 2 gange af explorer.exe i joblisten? Jeg synes ikke
at jeg har lagt mærke til det før.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : Ole C

Dato : 20-12-06 19:44

Jørgen Nielsen skrev blandt andet:

> Er det normalt at der er 2 gange af explorer.exe i joblisten? Jeg
> synes ikke at jeg har lagt mærke til det før.

Det er der i hvert fald ikke hos mig - ligegyldigt hvor mange eksemplarer af
Stifinder (Explorer) jeg åbner.

--
vh Ole C.
Jeg beskytter mig mod alle meddelelser

Fra : Hans

Dato : 20-12-06 20:00

Jørgen Nielsen wrote:
> Hej.
>
> Er det normalt at der er 2 gange af explorer.exe i joblisten? Jeg
> synes ikke at jeg har lagt mærke til det før.

Er du sikker på at den ene ikke hedder iexplorer.exe?

Hans

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 21-12-06 17:13

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse

> Er du sikker på at den ene ikke hedder iexplorer.exe?

Ja, jeg er helt sikker, det er 2x explorer.exe, og ikke iexplorer.exe.

Fra : J. E.

Dato : 20-12-06 21:32

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969@hotmailNOMORESPAM.com> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Er det normalt at der er 2 gange af explorer.exe i joblisten? Jeg synes ikke at jeg har lagt mærke til det før.
>
> --

Jeg tror ikke det er normalt, men så det tilfældigvis på min arbejds-pc også forleden.

Fra : Bc

Dato : 20-12-06 22:12

> [...]
> Hej.
>
> Er det normalt at der er 2 gange af explorer.exe i joblisten? Jeg synes

Jeg køber også den med explorer.exe og iexplorer.exe

--
Venlig hilsen
Bc

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 21-12-06 17:15

"Bc" <virker@nok-ikke.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg køber også den med explorer.exe og iexplorer.exe

Det er et dårligt køb for det er 2x explorer.exe.

Fra : Torben \(Tilst\)

Dato : 20-12-06 22:15

> [...]
> Hej.
>
> Er det normalt at der er 2 gange af explorer.exe i joblisten? Jeg synes

Måske hvis der er 2 brugere logget på på samme tid!

/Torben

Fra : Spellwc

Dato : 21-12-06 11:36

Torben (Tilst) skrev:

> Måske hvis der er 2 brugere logget på på samme tid!
>
> /Torben

Hos mig kommer der én iexplorer.exe for hver gang jeg starter en ny
session af browseren (IE version 7). Der er kun én bruger på denne Pc.

--
Venlig hilsen

Leif Wassar

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 21-12-06 17:14

"Torben (Tilst)" <torben.fejr@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> Måske hvis der er 2 brugere logget på på samme tid!

Nej, det er der ikke.