erfaringer m. Ericsson T28S
Fra : Lasse

Dato : 28-06-01 10:56

Hejsa, er der nogen som vil dele deres erfaringer m. ovenstående?
Er det et Ok køb til ca. 600,- eller skal jeg bare beholde min 3210?

Mvh
Lasse

Fra : Peter Jensen

Dato : 28-06-01 11:52

Nu har jeg en t28.

og til 600 kr er det et ok køb den er da under alle omstændigheder mindre
end 3210 men hvis du er virkelig sygeligt Nokia fan så køb du dig en
3310/3330.

Fra : Cal Tyrone

Dato : 05-07-01 00:58

Hvor fant du t28s til 600 kr?

'Cal

Fra : AKN

Dato : 05-07-01 14:39

Den står her til 499.- på Telia
http://www.telekaeden-glostrup.dk/

Fra : jan steen sørensen

Dato : 06-07-01 07:47

AKN skrev i meddelelsen <3b447b5a$0$1234$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Den står her til 499.- på Telia
>http://www.telekaeden-glostrup.dk/

eller til 399, hos Wanna-Save.dk også med et Telia abon.
http://www.wanna-save.dk/

Jan

Fra : Vito Giuffre

Dato : 06-07-01 22:32

"jan steen sørensen" <jss@private.dk> skrev i melding
> AKN skrev i meddelelsen
<3b447b5a$0$1234$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> eller til 399, hos Wanna-Save.dk også med et Telia abon.
> http://www.wanna-save.dk/
>
> Jan

Danmark er fullt av tilbud på t28s, mens i Norge finnes det ikke et
eneste... Blodig urettferdig... :)

/v

Fra : Hans-Jacob

Dato : 06-07-01 13:07

> Den står her til 499.- på Telia
> http://www.telekaeden-glostrup.dk/

Find den i Føtex med Debitel (Skod selskab efter min mening) til 499,-
Eller med telia til 499,- på www.wannasave.com

--
Mvh.
Hans-Jacob Møgelmose

Fra : Anders Poulsen

Dato : 22-07-01 07:32

Glimrende telefon, dog har den ikke t9-ordbog, hvis du går op i at skrive
SMS'er + standbytiden suger for vildt.

Anders