MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
windows XP går ned
Fra : f1950

Dato : 18-12-06 13:24

Faktisk så godt som hver gang jeg vil gerne på siden dell.dk eller
tucows.com går min maskine ned og booter selv på grund af en alvorkig fejl.
Hvad er så specielt ved disse 2 sider?
har ellers ingen problemer med maskinen som er 1 år gammel

Fra : gh0one

Dato : 18-12-06 13:35

f1950 skrev:
> [...]
> Hvad er så specielt ved disse 2 sider?
> har ellers ingen problemer med maskinen som er 1 år gammel

Der er ikke noget special ved disse to sider. Først skal du scanne din
computer. Hvis der er ikke noget spyware eller virus, så sørge for at
din program har nogle alvorlig fejl.

Fra : Hans

Dato : 18-12-06 14:40

"gh0one" <gh0one@gmail.com> skrev i en meddelelse

f1950 skrev:
> [...]

Der er ikke noget special ved disse to sider. Først skal du scanne din
computer. Hvis der er ikke noget spyware eller virus, så sørge for at

Vås.

Fra : Henning

Dato : 18-12-06 16:23

On Mon, 18 Dec 2006 14:40:22 +0100, "Hans" <hans@susaa.xx> wrote:

> [...]
>
>Der er ikke noget special ved disse to sider. Først skal du scanne din
>computer. Hvis der er ikke noget spyware eller virus, så sørge for at

Flot kommentar - flere af den slags, eller bliver det svært når du
skal ud over enstavelsesord?

Fra : Hans

Dato : 18-12-06 16:30

> Flot kommentar - flere af den slags, eller bliver det svært når du
> skal ud over enstavelsesord?

Med dette enstavelsesord kan jeg desværre ikke lave tre eller fire faktuelle
fejl som i de tre linjer derover, som jeg kalder vås...

Fra : Anders Boholdt-Peter~

Dato : 18-12-06 13:40

"f1950" <f1950@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Faktisk så godt som hver gang jeg vil gerne på siden dell.dk eller
> tucows.com går min maskine ned og booter selv på grund af en alvorkig
> fejl.

Får du nogen fejlmeddelelse inden din maskine booter, hvis ja, hvilken?

--

/ Anders
http://www.boholdt-petersen.dk

Fra : f1950

Dato : 18-12-06 13:59

intet. Den danner en log som jeg sender til Microsoft. Kører med tdc virus
check. Har ingen spyware eller virus.
Nogle gange går browseren i står og så skal man slukke for maskinen. Andre
gange booter den bare op. Som sagt kun ved besøg på disse 2 sider. Ellers
kører den utrolig stabilt. Det er en medion med dobbelt procesor.
Microsoft siden siger at det kan være en driver problem. Det tror jeg ikke
på.
Kan man på en fornuftig måde indlæse hele Internet Explorer på maskinen uden
at starte helt forfra? Jeg har godt nok ikke prøvet andre browsere på disse
2 sider.

"Anders Boholdt-Petersen" <post-REMOVETHIS-@boholdt-petersen.dk> skrev i en
meddelelse news:45868c0d$1$179$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

Fra : hcma

Dato : 18-12-06 14:24

> at starte helt forfra? Jeg har godt nok ikke prøvet andre browsere på
> disse 2 sider.

http://www.hcma.dk/tips51to60.htm#no55
m v h
hcma/-

Fra : Co@ch [4130]

Dato : 19-12-06 07:04

> [...]
> uden at starte helt forfra? Jeg har godt nok ikke prøvet andre browsere på

Aha...Du bruger TDC sikkerhedspakke (sikkert den nye version?)

Hvis ja til ovennævnte....så er forældrekontrol slået til som "default", og
det gi'r dig disse fejl.
Du skal oprette en konto med brugernavn og password i TDC sikkerhedspakken
for at kunne slå forældrekontrol fra.
Men lad mig lige høre om du nu har denne sikkerhedspakke, inden du får hele
"smøren" om hvordan du slår det fra.

Mvh
Bri@n

Fra : f1950

Dato : 19-12-06 09:51

du har fuldstændig ret og min kammerat kører også med denne pakke.
umiddelbart ser det ikke ud til at den er slået til. men jeg lytter. Jeg
synes nemlig at nomans TDC pakke har givet mange fejl. Bruger den nye
version

Fra : L.E.P.

Dato : 19-12-06 10:44

Tue, 19 Dec 2006 07:03:53 +0100, skrev "Co@ch [4130]"
> [...]

>det gi'r dig disse fejl.
>Du skal oprette en konto med brugernavn og password i TDC sikkerhedspakken

Passer ikke, det er lige omvendt. Man skal oprette en administrator
for at slå forældrekontrol til. Så hvis han ikke har anvendt
forældrekontrol før, vil den heller ikke være slået til i den nye
version.

Hilsen Lars

Fra : Co@ch [4130]

Dato : 19-12-06 20:39

"L.E.P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for at slå forældrekontrol til. Så hvis han ikke har anvendt
> forældrekontrol før, vil den heller ikke være slået til i den nye

sådan noget vås..
Den er slået til som standard...også selv om du skulle ha' fravalgt det
under installationen.
Kig venligst igen i din "produkt" guide og se fluebenet du ikke kan fjerne.

Mvh
Bri@n

Fra : L.E.P.

Dato : 20-12-06 09:40

Tue, 19 Dec 2006 20:38:43 +0100, skrev "Co@ch [4130]"
> [...]

>under installationen.
>Kig venligst igen i din "produkt" guide og se fluebenet du ikke kan fjerne.

At fluebenet er der, betyder ikke at programmet kører, kun at det er
installeret. Og det er kun administratoren der kan rette i den
indstilling.

Hilsen Lars

Fra : f1950

Dato : 20-12-06 11:03

det er sådan set ligemeget fordi det hjalp ikke for mit vedkommende.
Jeg har kontaktet microsoft, men OEM kun mod betaling. de vil sælge
allesammen ,men support det er efterhånden en by i Rusland

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 20-12-06 17:52

> [...]
> Jeg har kontaktet microsoft, men OEM kun mod betaling. de vil sælge
> allesammen ,men support det er efterhånden en by i Rusland

Support til OEM er altid og har altid været noget sælger står for.
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as
P.S. undskyld hvis dette svar ser lidt underligt ud men det er svaret på
noget der er toppostet

Fra : Co@ch [4130]

Dato : 20-12-06 22:15

"L.E.P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en meddelelse
> Tue, 19 Dec 2006 20:38:43 +0100, skrev "Co@ch [4130]"
>>

> At fluebenet er der, betyder ikke at programmet kører, kun at det er
> installeret. > Hilsen Lars

Ikke kører??? det er da noget du tror....

Lav så lige denne test.

Installér iTunes og find ud af at der er "kage" i billeder og tekst.

Prøv så at oprette en konto i forældrekontrol og derefter fjern fluebenet
ved forældrekontrol = (deaktivere forældrekontrol).....
ja men hov...nu virker iTunes efter hensigten.

Hvis du med din udtalelse påstår at fluebenet ikke har nogen betydning for
sikkerhedspakken, ja så må du være klogere end TDC's supportmedarb., der
hjalp mig igennem løsningen på iTunes problemet ved at fjerne fluebenet.

mvh
Bri@n

Fra : L.E.P.

Dato : 21-12-06 11:31

Wed, 20 Dec 2006 22:15:18 +0100, skrev "Co@ch [4130]"
> [...]

>sikkerhedspakken, ja så må du være klogere end TDC's supportmedarb., der
>hjalp mig igennem løsningen på iTunes problemet ved at fjerne fluebenet.

Jeg har ingen problemer med iTunes - også selvom fluebenet er der. Men
hvis du har (haft) oprettet en administrator(og det har jeg ikke), så
kører programmet jo også. Også selvom du ikke har lavet en
brugerprofil, så bruger det bare standardprofilen i stedet for.

Baggrunden for denne diskussion var imidlertid om Forældrekontrol
default er aktiveret og der kan jeg bare gentage - det er det IKKE.
Man skal oprette en administrator for at starte det.

Prøv at læse det der står i nedenstående link, specielt det 3.
skærmbillede (Velkommen til guiden Forældrekontrol) som er det
skærmbillede jeg får frem når jeg trykker på Forældrekontrol i
hovedmenuen.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=6138

Det er først når man har været gennem denne procedure første gang at
Forældrekontrol starter.

Hilsen Lars

Fra : f1950

Dato : 21-12-06 19:47

det at den ikke er konfigureret betyder ikke at den ikke kører. programmet
kan sagten starte alligevel.
"

Fra : hcma

Dato : 18-12-06 14:27

> [...]
> fejl. Hvad er så specielt ved disse 2 sider?
> har ellers ingen problemer med maskinen som er 1 år gammel

du kunne også prøve dette:
http://www.hcma.dk/tips21to30.htm#no22
ellef dette:
http://www.eksperten.dk/spm/436565
m v h
hcma/-

Fra : f1950

Dato : 18-12-06 14:51

Har lige fået et brev fra min kammerat som har set mit meddelelse her på
siden. Han har de samme problemmer som jeg på dells side

Fra : Tue

Dato : 19-12-06 14:12

Prøv at gå i funktioner og vælg administrer tilføjelsesprogrammer.
Deaktiver alt og se om problemet forsvinder

Tue