MS Windows
briani 27239
XP låser
Fra : Søren Thorhauge

Dato : 17-12-06 21:32

Hej,,

Jeg har fået et problem med frysning af Windows XP. Jeg har konstateret, at
"services.exe" anvender al CPU-kraften.

Er der nogen, der har konstateret tilsvarende problemer, og hvad kan man
gøre derved?

Venlig hilsen

Søren

Fra : Peter

Dato : 18-12-06 03:21

"Søren Thorhauge" <s.thorhauge@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at "services.exe" anvender al CPU-kraften.
>
> Er der nogen, der har konstateret tilsvarende problemer, og hvad kan man

Du må hellere køre en scan for virus og trojaner.
Services.exe er normalt en u-undværlig Windows fil, men kan også være en
trojaner.
Prøv at taste services.exe i Google.

PeterB

Fra : tylerocks@gmail.com

Dato : 19-12-06 21:29

Søren Thorhauge skrev:
> [...]
> "services.exe" anvender al CPU-kraften.
>
> Er der nogen, der har konstateret tilsvarende problemer, og hvad kan man

Der er nok installeret en ny service - tjeneste- på di tsystem, som
tager meget af cpu-kraften. Nu kan prøve at se, om det virker hvis du
fjerner et program du har installeret for nyligt.