MS Windows
briani 27239
startproblemer med WinXP
Fra : S. M

Dato : 17-12-06 15:32

Min maskine er begyndt at fryse under opstarten - kikker jeg i min
logbog står der følgende :

Fejl - Service Control manager - Ingen - 7000 - Ikke tilgængelig
Fejl - Service Control manager - Ingen - 7009 - Ikke tilgængelig

Hvordan finder jeg frem en fejlbeskrivelse så jeg kan få løst mit
startproblem...

Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 17-12-06 15:38
Fra : S. M

Dato : 17-12-06 20:42

"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

><http://eventid.net/display.asp?eventid=7000&eventno=108&source=Service%20Control%20Manager&phase=1>
>
><http://eventid.net/display.asp?eventid=7009&eventno=655&source=Service%20Control%20Manager&phase=1>
>
>--
>Hilsen
>Madsen

"Uha" - det ser noget langhåret ud.....
Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : S. M

Dato : 17-12-06 20:44

><http://eventid.net/display.asp?eventid=7000&eventno=108&source=Service%20Control%20Manager&phase=1>

> [...]

DEt jeg kan læse ud af siderne er at jeg har et eller andet der
forsøger at connect ( til internettet ), men hvordan finder jeg frem
til hvilket program det er så jeg kan afinstallere det

S. Mik.

Fra : tylerocks@gmail.com

Dato : 19-12-06 21:45

S. M skrev:
> [...]
> Fejl - Service Control manager - Ingen - 7009 - Ikke tilgængelig
>

> Hvordan finder jeg frem en fejlbeskrivelse så jeg kan få løst mit

en service - tjeneste har problemer med at starte. Du skal finde ud af
hvad det er for en service og stoppe den. Det ses i Event log hvilken
service det er. Brug services.msc til at deaktivere tjenesten med.