MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Ændre brugernavn i windows licens ?
Fra : SLP [5000]

Dato : 17-12-06 12:01

Hejsa, håber i kan hjælpe mig lidt her..

Da jeg købte min PC samlede butikken den og installerede windows xp på. De
har så bare indtastet nogle "asdf" info istedet for mine personlige
oplysninger - hvordan kan jeg ændre disse oplysninger uden at skulle hen og
geninstallere windows ?

Go' jul derude :0)

/Steffen

Fra : Ole Axelsen

Dato : 17-12-06 12:13

SLP [5000] wrote:
> [...]
> personlige oplysninger - hvordan kan jeg ændre disse oplysninger uden
> at skulle hen og geninstallere windows ?

Start regedit, søg på den forkerte ordlyd, alle steder, hvor den ser ud til
at referere til brugernavn ændres den til det rigtige.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : SLP [5000]

Dato : 17-12-06 12:50

> Start regedit, søg på den forkerte ordlyd, alle steder, hvor den ser ud
> til at referere til brugernavn ændres den til det rigtige.

Tak - der kommer en del frem ved den søgning, men kan det ikke være farligt
at ændre i disse når jeg ikke aner hvad jeg reelt ændre i?

Fra : hcma

Dato : 17-12-06 13:15

"SLP [5000]" <firefly@spalt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har så bare indtastet nogle "asdf" info istedet for mine personlige
> oplysninger - hvordan kan jeg ændre disse oplysninger uden at skulle hen

mon ikke det er licensnavnen der skal ændres:
http://www.hcma.dk/tips21to30.htm#no27
m v h
hcma/-

Fra : SLP [5000]

Dato : 17-12-06 14:40

> mon ikke det er licensnavnen der skal ændres:
> http://www.hcma.dk/tips21to30.htm#no27
> m v h
> hcma/-

1000 tak, lige hvad jeg ledte efter :]

Fra : Hans

Dato : 17-12-06 13:57

> [...]
> har så bare indtastet nogle "asdf" info istedet for mine personlige
> oplysninger - hvordan kan jeg ændre disse oplysninger uden at skulle hen

Opret en ny bruger, og slet asdf.

Fra : M.N.

Dato : 17-12-06 14:05

"Hans" <hans@susaa.xx> skrev i en meddelelse

> "SLP [5000]" <firefly@spalt.dk> skrev i en meddelelse

> og

> Opret en ny bruger, og slet asdf.

Det bliver brugernavnet i XP licens da ikke ændret af.

Mogens

Fra : Hans

Dato : 17-12-06 14:32

"M.N." <xxx@xx.xx> skrev i en meddelelse

> "Hans" <hans@susaa.xx> skrev i en meddelelse

> Det bliver brugernavnet i XP licens da ikke ændret af.
>
> Mogens

Hvad er brugernavnet i XP licens, og hvad bruges det til?