MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows 2000 - Installationsdato?
Fra : BJ Denmark

Dato : 15-12-06 18:12

Hvis man har en PC, men ikke fakturaen på den, og ønsker at vide, hvornår
den blev køb, tænkte jeg at jeg kunne bruge installationsdatoen af Windows
2000 som pegepind. (Ja ja; Under forudsætning af systemet ikke er blevet
installeret eller lign)...

Men hvor kan man nemmest aflæse (sidste) installationsdato for styresystemet
Windows 2000 ?

--
BJ Denmark

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot" får
nogen til at indse, at de ikke har ret.

Fra : Allan Jensen

Dato : 15-12-06 18:24

> Men hvor kan man nemmest aflæse (sidste) installationsdato for
> styresystemet
> Windows 2000 ?

Prøv at se om PSInfo kan give dig det du skal bruge
http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/utilities/psinfo.mspx

Hilsen
Allan

Fra : Max

Dato : 15-12-06 19:59

Hej BJ

> Men hvor kan man nemmest aflæse (sidste) installationsdato for
> styresystemet Windows 2000 ?

Mapperne med Windovs og dokumenter og andre system mapper
er på min maskine oprettet sidste gang jeg installerede W2K på
den, nemlig 24 dec. 2002.

--
Mvh Max