MS Windows
briani 27239
MSN Live messenger
Fra : elmsupport@gmail.com

Dato : 13-12-06 20:43

Jeg har subj. som så mange andre, den er sat til at logge på
automatisk når jeg starter windows xp pro. og det gør den også jeg
har tjekket i joblisten under processer, men problemet er at jeg ikke
kan se den i bundbjælken ved siden af uret.
Den kommer først frem når jeg har trykket og startet et af linkene
til MSN Live messenger.
Jeg har også tjekket i egenskaber for proceslinjen under
medelelsesområde og der er den sat til "Vis Altid"

Er der en ved hvad evt. kan være galt, for den vises ikke rigtigt i
bundbjælken.

/elm

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 14-12-06 07:12

elmsupport@gmail.com har bragt dette til verden:
> [...]
> medelelsesområde og der er den sat til "Vis Altid"
>
> Er der en ved hvad evt. kan være galt, for den vises ikke rigtigt i

Er det så ikke underordnet om den ses eller ej, når den nu rent faktisk
kører???
...::JMJ::..

Fra : elmsupport@gmail.com

Dato : 14-12-06 08:05

Du ikke forstå mit spørgsmål ?

Nej, det er ikke ligemeget...

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 14-12-06 15:45

elmsupport@gmail.com tastede følgende:
> Du ikke forstå mit spørgsmål ?
>
> Nej, det er ikke ligemeget...

Du ik forsto usenet?
Lad være at top-poste...
Bortset fra det, så skriver du at problemet er "at jeg ikke kan se den
i bundbjælken", men at den iøvrigt fungerer.
...::jmj::..

Fra : Martin Petersen

Dato : 15-12-06 16:27

"..::JMJ::.." <kaliffen@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Du ik forsto usenet?
> Lad være at top-poste...
> Bortset fra det, så skriver du at problemet er "at jeg ikke kan se den i
> bundbjælken", men at den iøvrigt fungerer.

Hvorfor svarer du når du ikke har noget fornuftigt at sige? Manden har
tydeligvis gjort sig sine overvejelser, og er kommet frem til at han gerne
vil have den i proceslinien (hvad jeg godt kan forstå).

Til spørgeren:
Jeg har selv oplevet det en gang hos en bekendt. Mener en geninstallation
gjorde tricket.

Iøvrigt utroligt at det program kan finde ud af at lave så mange forskellige
fejl. Kreativ programmering må man sige.

- Martin