MS Windows
briani 27239
Iso plug-in
Fra : Denn!s H

Dato : 13-12-06 07:40

Hej

Findes der et plug-in til Stifinderen (XP) der kan vise indholdet af en
ISO-fil.
Jeg tænker på en metode som med Cab-filer og Zip-filer.

--

vh
Denn!s H

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-06 12:22

Denn!s H wrote:

> Findes der et plug-in til Stifinderen (XP) der kan vise indholdet af
> en ISO-fil.
> Jeg tænker på en metode som med Cab-filer og Zip-filer.

Microsoft har et gratis program, som kan noget i den
retning, men det er lidt primitivt.

Programmet hedder "Virtual CD-ROM Control Panel
for Windows XP" og det skulle virke til både Home og Pro.
Det fungerer på den måde, at man mounter sit ISO image
som et virtuelt drev.

Jeg kan ikke finde noget videre info om dette program
hos M.S. Det er næsten som om de ikke rigtigt vil kendes
ved det? (Og det kan jeg godt forstå!)
Men det kan downloades her:

http://kortlink.dk/3ewv

Installationen er ligeså primitiv som selve programmet.
Læs README filen.

Men det virker, det er gratis og det kan nok bruges indtil
du finder noget, som er smartere.

God fornøjelse.

-E.G.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 13-12-06 18:47

Denn!s H wrote:
> Hej
>
> Findes der et plug-in til Stifinderen (XP) der kan vise indholdet af
> en ISO-fil.
> Jeg tænker på en metode som med Cab-filer og Zip-filer.

Ikke ligefrem et plug-in, men hvad med Deamon Tools?

Søren

Fra : emj

Dato : 13-12-06 23:42

Søren Nielsen skrev:

>Ikke ligefrem et plug-in, men hvad med Deamon Tools?

Kan man ikke lige så let brænde en cd af sin ISO?

Hilsen emj

Fra : Søren Nielsen

Dato : 14-12-06 15:22

emj wrote:
> Kan man ikke lige så let brænde en cd af sin ISO?
>
> Hilsen emj

Jo, i princippet kan man godt. Forskellen er bare, at det koster en CD/DVD
hver gang. Ja, jeg ved godt de ikke koster mange håndører, men harddiskplads
er oftest ikke det folk mangler.

Søren

Fra : Denn!s H

Dato : 15-12-06 10:12

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:45803c96$0$20253$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Ikke ligefrem et plug-in, men hvad med Deamon Tools?

Perfekt, tak

--

vh
Denn!s H

Fra : Pico

Dato : 13-12-06 23:22

Denn!s H wrote:
> Hej
>
> Findes der et plug-in til Stifinderen (XP) der kan vise indholdet af
> en ISO-fil.
> Jeg tænker på en metode som med Cab-filer og Zip-filer.

Ikke et plugin men et selvstændigt program. IsoBuster, det kan både vise
indholdet, pakke det hele ud eller enkelte filer.

Pico