MS Windows
briani 27239
"adgang nægtet" til mine egne filer?
Fra : Morten

Dato : 11-12-06 17:51

Hej

Jeg har en ekstern disk med en del filer på - når jeg prøver at gøre noget
ved dem (kopiere, flytte, slette....) får jeg en fejlmeddelelse:
------------------------------
Det er ikke muligt at kopiere fil.xxx: Adgang nægtet.

Kontroller, at disken ikke er fuld eller skrivebeskyttet,
og at filen ikke er i brug.
------------------------------

Når jeg højreklikker er den ikke skrivebeskyttet, og disken er heller ikke
fuld. Nogen der ved hvad jeg gør kan gøre?

/Morten

Fra : Alexandre

Dato : 11-12-06 19:11

"Morten" <FJERN_post@simonsen.mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Når jeg højreklikker er den ikke skrivebeskyttet, og disken er heller ikke
> fuld. Nogen der ved hvad jeg gør kan gøre?

Du har måske krypteret filerne, og siden geninstallered windows ?

--
Alexandre

Fra : Morten

Dato : 12-12-06 01:07

"Alexandre" <email.invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Du har måske krypteret filerne, og siden geninstallered windows ?

Jeg har godt nok geninstalleret windows, men jeg har ikke bevidst krypteret
dem - er der en måde jeg kan checke det på, og er der noget jeg kan gøre ved
det? - problemet er jo også at jeg ikke en gang kan slette dem fra disken
nu.

Fra : hcma

Dato : 12-12-06 12:54

"Morten" <FJERN_post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Når jeg højreklikker er den ikke skrivebeskyttet, og disken er heller ikke
> fuld. Nogen der ved hvad jeg gør kan gøre?

overtag ejerskabet: http://www.hcma.dk/tips31to40.htm#no39
m v h
hcma/-