MS Windows
briani 27239
Hvordan redder jeg mine billeder?
Fra : FRANK TOFTUM

Dato : 10-12-06 23:29

Windows kan ikke starte. Den forsøger at starte men rebooter hele tiden. Når
jeg starter fra CD´en og kører
scandsk på dre C får jeg følgende fejlmeddelelse: Fejl under
mappeoptællingen scandsk kan ikke reparere drevet,
idet der er uoprettelige problemer.
Mit problem er at jeg ikke har nogen kopi af mine billeder på drev C og dem
vil jeg gerne redde.
Er der nogen der har et godt råd?

Frank Toftum

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 11-12-06 00:41

"FRANK TOFTUM" <frank.toftum@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> idet der er uoprettelige problemer.
> Mit problem er at jeg ikke har nogen kopi af mine billeder på drev C og

Start med at fjerne spamfighter, da den laver en ulovlig signatur, som
generer mange.
Hent ultimate boot cd
http://www.ultimatebootcd.com/
Bemærk at på denne side er det en dos disk, men der er et link til en
windows version.
Sidstnævnte kan du boote direkte på, og så tilgå disken og finde det du vil
redde. Har du brænder i pc.en er der indbygget brænderprogram på cd.en. Har
du ekstra hd kan du bare kopiere det derover.

Kurt

Fra : Karsten Jensen

Dato : 11-12-06 14:10

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev bl.a:

> Start med at fjerne spamfighter, da den laver en ulovlig signatur..

Efter hvilken paragraf i straffeloven?.

Mvh.

Karsten

Fra : jama

Dato : 11-12-06 02:34

> [...]
> Er der nogen der har et godt råd?
>
> Frank Toftum

> Den har indtil videre sparet mig for at få 939 spam-mails
------------------------------
Brug chkdsk istedet, det brugte jeg og ikke scandisk, det kan ikke klare for
mange fejl.Start med F8 (fejlsikker tryk hele tiden på F8) og fjern så
hakket i genstart. Kontrolpanel / system / avanceret / indstilling-nederst.
Mvh.Jama

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 12-12-06 18:46

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> for mange fejl.Start med F8 (fejlsikker tryk hele tiden på F8) og fjern
> så hakket i genstart. Kontrolpanel / system / avanceret /

Jeg troede ikke der var scandisk i xp, kun chkdsk.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : Fietsenmaker

Dato : 11-12-06 07:44

FRANK TOFTUM skrev:
> [...]
> idet der er uoprettelige problemer.
> Mit problem er at jeg ikke har nogen kopi af mine billeder på drev C og dem

Hvis du har adgang til en anden computer så ville jeg pille harddisken
ud og sætte den til som slave det er den sikreste måde at redde dine
data med. Når så du kopieret tinge over kan du formatere den og
kontrolere om der er alvorlige fejl på disken, er det ikke det så bare
tilbage med den og geninstallere Windows, så vil det vise sig om der
skulle være fejl i din maskine.