"Min bedste ven"
Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 28-06-01 11:06

Hej

Er der nogen, der ved hvor jeg kan skaffe bogen "Min bedste ven" af Marie
Hansson (Hallgren)? Evt. på norsk/svensk? Jeg har prøvet boghandlere i
Århus, men den er udsolgt fra forlaget, som i øvrigt heller ikke regner med
at genoptrykke den. Biblioteket i Århus har den heller ikke.... suk! Jeg har
ellers fået den anbefalet flere gange, da den indeholder masser af
aktiveringsforslag. Canis har den heller ikke, og de har ellers næsten alt.

Kan jeg ikke få fat i bogen, modtager jeg gerne en masse af jeres bedste
forslag. Hvad kan jeres hund lide? Jeg har nemlig brug for lidt fornyelse,
fantasien er ikke helt, hvad den har været...

--
-Trine

Se Robin på http://knarf.adsl.dk

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 28-06-01 11:11

"Trine Dyrgaard" <trine@startnettet.dk> skrev i en meddelelse news:9heu9m$10oe$1@news.cybercity.dk...
.. Biblioteket i Århus har den heller ikke.... suk! Jeg har
> ellers fået den anbefalet flere gange,

Kan du ikke få biblioteket i Århus til at skaffe den fra et andet bibliotek ... jeg har lige for jeg ved ikke hvilken gang lånt den på Ribe bibliotek .....

Hvad kan jeres hund lide?

Tja Sandra elsker at finde en kop ... som jeg har gemt ......når hun finder koppen tager hun godbidden under koppen og kommer så hen til mig med koppen ....og når jeg så igen giver hende koppen i munden og beder hende lægge den f.eks på min seng gør hun det ..hun hjælper også med at dække kaffebord ...og henter ting/samler ting op osv....hvis du vil kan jeg godt en af dagene skrive en liste over de aktiviteter jeg bruger til mine hundeog maile dem til dig ... ....

MVH Ami

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 28-06-01 11:49

Tak for det, jeg tænkte ikke lige på at de kunne få den et andet sted fra -
så det vil jeg prøve. Er den god? Jeg kan i hvert fald godt lide hendes
agilitybøger.

Jeg vil rigtig gerne have nye aktiveringstips, da jeg jo nødigt vil have at
det bliver for ensformigt.

Fra : Aino

Dato : 28-06-01 12:16

Anne-Marie Prange Madsen wrote:

> hvis du vil kan jeg godt en af dagene skrive en liste over de aktiviteter > jeg bruger til mine hundeog maile dem til dig

For min skyld måtte du da gerne sende din liste til gruppen, man kan
altid bruge nogle nye ideer...

--
Mvh Aino

Never trust anything that can think for itself if you can't see where it
keeps its brain. - Mr Weasley

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 28-06-01 14:10

"Aino" <aij@topsoe.dk> skrev i en meddelelse news:3B3B11FB.F3FF5728@topsoe.dk...

> For min skyld måtte du da gerne sende din liste til gruppen, man kan
> altid bruge nogle nye ideer...

Tja men det er jo ikke sikkert at alle i gruppen er interesseret i mit lidt primitive aktivering ... så hvis du sender en mail til mig vil jeg næsten hellere videresende den jeg laver til Trine til dig også ...!!

MVH Ami

Fra : Sofie Hansen

Dato : 28-06-01 16:47

Jeg vil også gerne høre hvad du laver med din hund *S*

Mvh.

Sofie
<3b3b2cbd$0$3244$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...

Fra : Lonnie

Dato : 28-06-01 17:45

Og det vil jeg også gerne ...

Vh. Lonnie

http://www.zimba.kaeregaard.dk

Fra : *Meg*

Dato : 28-06-01 11:57

"Trine Dyrgaard" <trine@startnettet.dk> skrev i melding
> [...]
> forslag. Hvad kan jeres hund lide? Jeg har nemlig brug for lidt fornyelse,
> fantasien er ikke helt, hvad den har været...

Se her:
http://www.saxo.dk/servlet/searchSaxo?type=3&query=8789554027

Fra : *Meg*

Dato : 28-06-01 12:05

"*Meg*" <xxxx@xxxxx.no> skrev i melding

> Se her:
> http://www.saxo.dk/servlet/searchSaxo?type=3&query=8789554027

OBS, ble visst litt feil det der.

Gå inn hit:
http://www.saxo.dk

søk på:

ISBN: 8789554027
Dansk versjon

eller

ISBN: 9187652269
Svensk versjon

Lykke til, en god bok er det iallefall!

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 28-06-01 12:30

Mange tak.
Jeg har prøvet det nu og håber at min bog kommer. Sidst jeg bestilte den på
www.bogguiden.dk havde de den nemlig ikke alligevel.

Fra : Ann K.

Dato : 28-06-01 13:19

Hejsa.
Man kan ved at gå ind på www.bibliotek.dk selv bestille bøger hjem til sit
eget bibliotek... genial ordning! hurtig og nemt...
Mvh Ann

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 28-06-01 13:46

Smart, det vil jeg prøve, hvis Saxo ikke kan skaffe den.

Fra : Carina

Dato : 28-06-01 23:45

Hej
Marie Hanson har sit eget forlag Jycke-tryk, hvorfra man nok kan købe hendes
bøger prøv:
http://www.intersec.org/jtab/
ellers ligger følgende måske inde med den http://www.agilitryk.dk/index.html
Pet-go har også haft et par stykker liggende (næstved og kbh) men det er
vist en dårlig oversættelse, mange af de svenske ord er oversat forkert.
Mvh Carina