MS Windows
briani 27239
Problemmer der slukker af selv
Fra : Stone

Dato : 05-12-06 18:55

Den slukker for.eks. osse af sig selv men hvis jeg slår på den foroven så
slukker den også når jeg er inde i den ,og slår lidt på strømforsyningen med
en skruetrækker slukker den osse ,og derved vil den ikke starte på power
knappen før strømstikket har været ude af computeren i 20 ca sek.

Hvad er galt !!! de grå hår er blevet hvide!!!!!

Mvh Steen

Fra : jama

Dato : 05-12-06 20:10

"Stone" <stjo@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> knappen før strømstikket har været ude af computeren i 20 ca sek.
>
> Hvad er galt !!! de grå hår er blevet hvide!!!!!

-

------------------------------------
Mit gæt strømforsyningen
Mvh.Jama

Fra : poul.b.hansen.

Dato : 05-12-06 21:21

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> "Stone" <stjo@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> -
>
> ------------------------------------
> Mit gæt strømforsyningen
> Mvh.Jama

hej
det er da klart at dit hår bliver hvidt vis du roder inden i maskinen ja
ligefrem kravler derind.
det tyder på en kold lodning.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 05-12-06 21:06

"Stone" <stjo@ofir.dk> skrev:
> [...]
> knappen før strømstikket har været ude af computeren i 20 ca sek.
>
> Hvad er galt !!! de grå hår er blevet hvide!!!!!

Du stiller det samme spørgsmål, både i windows og hardware gruppen, uden at
gøre opmærksom på det. Desuden er det klart et hardwareproblem, og hører
derfor ikke hjemme i denne NG.

Mvh.

Karsten

Fra : Ole Christiansen

Dato : 06-12-06 09:15

> [...]
> knappen før strømstikket har været ude af computeren i 20 ca sek.
>
> Hvad er galt !!! de grå hår er blevet hvide!!!!!

Så brug dog en hammer og stop det pjat.!!