MS Windows
briani 27239
geninstallation
Fra : Per Andreasen

Dato : 05-12-06 11:27

Jeg har en bærbar med W2000, hvorpå der bl.a. er Office2000 standard. Jeg
bruger den ikke så tit, men det er irriterende at WORD skal geninstalleres
hver gang, den skal anvendes. Jeg behøver ikke at lægge CDén i drevet. Den
har i forvejen de features, der skal bruges til installationen, men
installationsproceduren kan jeg ikke slippe for.
Jeg har en fornemmelse af, at det er styresystemet og ikke
Officeinstallationen der er fejl på. Derfor henvender jeg mig i denne
gruppe.

På forhånd tak Per Andreasen

Fra : Klaus H

Dato : 05-12-06 17:34

Per Andreasen wrote:
> [...]
> for. Jeg har en fornemmelse af, at det er styresystemet og ikke
> Officeinstallationen der er fejl på. Derfor henvender jeg mig i denne

Har du i installationen valgt "afvikle alt fra denne computer"? Gøres ikke
via standard installation - kun den brugertilpassede.

Klaus H

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-06 21:45

Per Andreasen wrote:
> [...]
> for. Jeg har en fornemmelse af, at det er styresystemet og ikke
> Officeinstallationen der er fejl på. Derfor henvender jeg mig i denne

Din office pakke er tydeligvis ikke korrekt installeret.
Jeg vil anbefale dig at geninstallere office pakken.

For at sikre, at du har en HELT ren r*v at trutte i, så
start med at afinstallere den pakke du har på maskinen nu.

Derefter, hent og kør Microsofts "Windows Installer Clean Up"
utility, som du finder her:
http://support.microsoft.com/kb/290301/da
Den kan fjerne alle konfigurationsoplysningerne fra den
tidligere installation af Office.

Installér så din Office pakke igen.
Det bør løse problemet.

-E.G.