Vista - outlook 2002
Fra : John Hansen

Dato : 05-02-07 19:30

Jeg har installeret Vista Ultimate og office XP ´(office 2002) og bruger
normalt outlook til postprogram.
Oulook kræver nu adgangskode, hver gang jeg starter. Dette uanset óm jeg
sætter kryds i "husk adgangskode".
Nogle forslag.

Alternativet bliver vist at skifte til windows mail, for det vil være noget
overdrevet at skifte til office 2007 med et helt almindelige behov.

John Hansen

Fra : Knud Gjøl

Dato : 13-02-07 19:18

"John Hansen" <jhvalbyekstra@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Alternativet bliver vist at skifte til windows mail, for det vil være
> noget overdrevet at skifte til office 2007 med et helt almindelige behov.

Så vidt jeg har hørt er det kun Office 2003 og frem der kan gå sammen med
Vista, jeg har selv Ultimate og sidder også me d 2002 fra Office.

Jeg har dog installeret Openofiice 2.1 den virker, men det er jo ikke som
man er vant til.