"Kim Nilsen" <.@.> skrev i en meddelelse news:epbi5r$f7q$1@aioe.org...
> Hej
> Min gamle farfar har købt den der forbrugsbetalte ADSL linie fra TDC som
> de reklamerer med til kr.9 pr måned
> Jeg har sendt ham en router som jeg har sat op til remote login på port
> 8080, men jeg kan ikke logge ind på hans WAN IP ?
> Hans WAN IP er det som oplyses på diverse websites som tester besøgendes
> IP mv. og det oplyser han så i telefonen til mig. Men ingen reaktion på
> hverken ping eller login. Kan det have noget med linien/produktet hos TDC
> at gøre ? Kan det være filtreret ned til ubrugelighed ?
>
> Mvh Kim
Nu ved jeg ikke hvad det er for en router du har, men i min skal jeg både
åbne for porten
i SUA opsætningen (port forvarding) og under firewall opsætningen. Det
virker som du beskriver
hvis man har glemt en af de 2 ting.
Skriver du hans IP såleden http:\\80.123.123.123:8080 når du prøver at tilgå
routeren?
Søren