Forsøger at optage en bas i GarageBand
Fra : Steen

Dato : 02-02-07 12:24

Hej
Jeg har anskaffet mig en FastTrack usb-interface fra M-Audio, og prøver
nu at optage lidt ideer i Garageband.
I GB laver jeg et nyt spor, og vælger "rigtigt instrument".
Lyden er min bas uden nogen form for effekter. Prøver jeg at vælge nogen
af de installerede effekter i GB sker der intet. Lyden er stdig den rene
baslyd uden effekter.
Jeg har tjekket lydindstillinger etc - alle er sat til usb både ind- og
ud.
Hvad gør jeg forkert?
Hjælp modtages med kyshånd?

--
Steen
Skype: dksbjdk

Fra : Morten Lind

Dato : 02-02-07 18:28

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> [...]
> baslyd uden effekter.
> Jeg har tjekket lydindstillinger etc - alle er sat til usb både ind- og

Hej - jeg kan desværre ikke hjælpe, men kender du denne gruppe?:

dk.kultur.musik.produktion
(Blot ifald, du ikke får svar i denne fremragende gruppe)

M.

Fra : Steen

Dato : 02-02-07 18:58

Morten Lind <info@for-ogefternavn.dk> wrote:

> Hej - jeg kan desværre ikke hjælpe, men kender du denne gruppe?:
>
> dk.kultur.musik.produktion

Tak for tippet - prøver lige dér
--
Steen