win 2000 spørgsmål
Fra : Preben Finne

Dato : 28-06-01 07:09

Hej

Hvorfor bliver min adgangs kode faktisk mere end dobbelt så lang under win
2000 i forhold til under ME ??

Er der andre der har været udsat for dette ??

fjerner jeg nogen af disse (Stjerner i adgangskoden)så virker den ikke.

mvh

Preben

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-06-01 07:25

"Preben Finne" <prebenvf@image.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor bliver min adgangs kode faktisk mere end dobbelt så lang under win
> 2000 i forhold til under ME ??

For at skjule længden

> fjerner jeg nogen af disse (Stjerner i adgangskoden)så virker den ikke.

Nej, så snart du sletter nogen af stjernerne skal du skrive den forfra.

Men hvad i alverden har Win2000-spidsfindigheder med ISDN-teknik at gøre?

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Karsten Jensen

Dato : 28-06-01 22:33

"Martin Højriis Kristensen" skriver:

> [...]
>
> Martin Højriis Kristensen
> Svar bedes baseret på RFC1855
> Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet

For at besvare det sidste først: det har da for så vidt intet med
ISDN-teknik at gøre - udover det forhold, at ISDN-tekniken artede sig
anderledes i WIN2000 end i WIN95/98.

Jeg har da i øvrigt - også uden at kunne finde nogen forklaring på det
før nu (1001 tak til MHK) oplevet præcis det samme, hvor jeg tålmodigt i
begyndelse skrev det om hver gang, for der var "for mange stjerner".
Først en dag, hvor jeg glemte at skrive om og alligevel fik OK
opkobling, observerede jeg, at det var OK, det jeg så. Og... så nu fik
jeg forklaringen - det var dog herligt.

Mvh
Karsten Jensen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-06-01 22:59

"Karsten Jensen" <bito@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> ISDN-tekniken artede sig
> anderledes i WIN2000 end i WIN95/98.

Nej, ISDN teknikken gjorde ikke. MS' PPP-implementation gjorde.
Hvordan man end vender og drejer den kan jeg altså kun få det her til at
være et MS-spørgsmål

Fra : Karsten Jensen

Dato : 28-06-01 23:29

> [...]
>
> Martin Højriis Kristensen
> Svar bedes baseret på RFC1855
> Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet

Skal jeg ikke bestride, men blot endnu en gang konstatere: Herlige
Windows (ligegyldig hvilken).

Alligevel tak.

Mvh
Karsten Jensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-06-01 08:12

Thu, 28 Jun 2001 08:09:27 +0200, skrev "Preben Finne"
<prebenvf@image.dk>:

>fjerner jeg nogen af disse (Stjerner i adgangskoden)så virker den ikke.

Har du prøvet at lade være med at fjerne nogen stjerner og så
kalde op?

For så virker det!

>Hvorfor bliver min adgangs kode faktisk mere end dobbelt så lang under win
>2000 i forhold til under ME ??

Antallet af stjerner har intet at gøre med, hvor langt passwordet
er.

Der vil altid være samme antal stjerner uanset længden af dit
password.

Det er for at man ikke skal kunne gætte sig til længden.

Så du ikke slette nogen stjerner.

med venlig hilsen
Knud
--