Tilgå Apple China
Fra : studio@smalbro.dk

Dato : 24-01-07 10:51

Jeg har forsøgt at komme ind på:

www.apple.com.cn

-men uden held. Ligger der en spærring på adressen for at beskytte
Apples priser i Kina eller noget lignende? Er der en måde man kan
snyde sig ind?

Kh
Bjørn

Fra : Morten Lind

Dato : 24-01-07 11:49

studio@smalbro.dk <studio@smalbro.dk> wrote:

> www.apple.com.cn

Hæ, hæ....du er bare for utålmodig - der er jo langt til Kina

Lad den stå et kvarters tid - så er den der - dog mangler der et billede
af iPhone

M.......hov, der kom billedet af iPhonen, så du laver bare en masse
kaffe imedens.....

<http://home17.inet.tele.dk/morten/apple_china.png>

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 24-01-07 22:59

Morten Lind <info@for-ogefternavn.dk> wrote:

> Hæ, hæ....du er bare for utålmodig - der er jo langt til Kina
>
> Lad den stå et kvarters tid - så er den der - dog mangler der et billede
> af iPhone

Det er nok stadig eftervirkninger af jordskælvet ved Taiwan i slutningen
af december, hvor en af de vigtigste internetforbindelser for dækningen
af Østasien gik i udu.

Se
<http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/asia-pacific/6211451.stm>
<http://www.newscientisttech.com/article/dn10852-internet-problems-conti