Nike + iPod spot on
Fra : Morten Vadskær

Dato : 23-01-07 15:54

Til de af jer, der overvejer at investere i den lækre gadget Nike+iPod,
kan jeg afsløre, at jeg i dag løb 6,5 km med min Nike+ (som jeg har
kalibreret på 800 meter) og med en Garmin Forerunner GPS. Og de målte
præcist det samme hele vejen.

Så hvis du overvejer det, kan jeg kun sige, at det er alle pengene værd.
-Og nu hvor jeg ved, at den er præcis bliver det kun sjovere/bedre.

Morten

--
www.mXchange.dk - køb og sælg brugte mobiler

Fra : Henrik Münster

Dato : 24-01-07 23:39

On 2007-01-23 15:53:41 +0100, Morten Vadskær <vadskaer@gmail.com> said:

> [...]
>
> SÃ¥ hvis du overvejer det, kan jeg kun sige, at det er alle pengene
> værd. -Og nu hvor jeg ved, at den er præcis bliver det kun

Det lyder godt. Jeg har lige købt et sæt til min kone, som hun skal
have til sin fødselsdag på lørdag.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-01-07 15:21

> Jeg har lige købt et sæt til min kone, som hun skal
> have til sin fødselsdag på lørdag.

og hun læser forhåbentlig ikke usenet ?

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-01-07 01:17

On 2007-01-29 15:20:45 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas von
Hassel) said:

> og hun læser forhåbentlig ikke usenet ?

Slet ikke. Nu har det jo også været lørdag, og hun blev meget glad for
den lille nano. Nu mangler vi bare en lille lomme, så hun kan anbringe
føleren på sin løbesko, men der skulle være en Shoepouch på vej fra
USA. Hun vil nemlig kun løbe i Asics.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster