ukulele dansk tastatur
Fra : Rune Maagensen

Dato : 19-01-07 13:08

Jeg ville gerne lege lidt med ukulele og ændre mit tastatur layout.
Hvordan starter jeg med et dansk tastatur. Jeg kan ikke vælge det til
at begynde med og jeg kan ikke finde et på nettet. Ligger der ikke et
et sted i systemet som jeg kan bruge?

tak Rune

Fra : Christian Lynbech

Dato : 19-01-07 21:32

Rune> Ligger der ikke et et sted i systemet som jeg kan bruge?

Jeg har ikke fundet noget, men jeg syntes ikke selv det var
uoverkommeligt at starte fra den norske eller færøske definition der
findes i menuen.

Ukulele fungerer godt men jeg er ikke helt tilfreds med mit
resultat. Der er nogle mystiske interaktioner når jeg bruger det
i Emacs i forbindelse med meta-tasten, men jeg tror selv det mest en
dels skyldes manglende forståelse for Apples tastatur koncept.

Christian Lynbech | christian #\@ defun #\. dk
Hit the philistines three times over the head with the Elisp reference manual.
- petonic@hal.com (Michael A. Petonic)