Optage Skype på GarageBand
Fra : Steen B. Jensen

Dato : 17-01-07 00:31

Goddag
Nogen der har prøvet at optage en telefonsamtale via Skype i GarageBand?
Jeg vil gerne optage et telefoninterview, men er ikke helt klar over
hvordan det gøres...
--
Steen
Skype: dksbjdk

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 17-01-07 09:28

http://www.ecamm.com/mac/callrecorder/ kan det du efterlyser.

Hilsen Bo

Fra : Steen B. Jensen

Dato : 17-01-07 11:31

Bo Jørgensen <bo@pc.dk> wrote:

> http://www.ecamm.com/mac/callrecorder/ kan det du efterlyser.

Okay. Jeg var bare af den opfattelse, at GB kunne klare den slags
--
Steen
Skype: dksbjdk

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 17-01-07 12:32

> Okay. Jeg var bare af den opfattelse, at GB kunne klare den slags
> --
> Steen

Hej Steen
Det er et addon til Skype - du skal slet ikke bruge GB - men du kan sikkert
importere lydfilen i GB.
Mvh. Bo

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 18-01-07 00:30

Bo Jørgensen <bo@pc.dk> wrote:

> http://www.ecamm.com/mac/callrecorder/ kan det du efterlyser.

AudioHijack virker også rigtig godt og kan bruges til meget andet også!

http://www.rogueamoeba.com/audiohijack/

~ Jørgen