MWSF nyheder ...
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 09-01-07 19:15

Læs på http//www.macplanet.dk

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-01-07 23:41

On 2007-01-09 19:15:01 +0100, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) said:

> Læs på http//www.macplanet.dk

Mange tak. Man kan godt nok ikke påstå, at du var heldig med dine
forudsigelser. De ramte faktisk alle fem langt ved siden af
Men vær ikke ked af det. De seneste år er det sket flere gange, at man
har savnet noget efter en MacWorld Expo, og så er det kommet indenfor
et par uger efter. Jeg tror, Apple sorterer i, hvor meget der skal med
på en keynote. Der må ikke komme for meget med, for det forvirrer
billedet. Til gengæld kan Apple ikke bare gemme tingene et halvt år til
næste expo. Tingene skal ud, når de er lavet. Ellers bliver Apple bare
overhale af konkurrenterne. Udviklingen kan man ikke bremse.
   Jeg tror f.eks. det vil være ret sikkert at sige, at der snart kommer
en iLife 07 og en iWork 07. Mac OS X 10.5 dukker nok også op, som den
skal. De hurtigere processorer skal nok også komme. Intel har jo lige
præsenteret Core 2 Quad på CES, så der er nok ikke tvivl om, at den
snart finder vej til Mac Pro.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 09-01-07 23:58

> Mange tak. Man kan godt nok ikke påstå, at du var heldig med dine
> forudsigelser. De ramte faktisk alle fem langt ved siden af

Jep :/

> [...]
> være ret sikkert at sige, at der snart kommer en iLife 07 og en iWork 07.

Det gør de, Amazon har jo afsløret dem ved en fejl.

> Mac OS X 10.5 dukker nok også op, som den skal. De hurtigere processorer
> skal nok også komme. Intel har jo lige præsenteret Core 2 Quad på CES, så
> der er nok ikke tvivl om, at den snart finder vej til Mac Pro.

Jep, og vi skal sku ikek vente helt til WWDC for at se dem.