Hjælp! Betongulv + Powerbook mødtes.
Fra : VJJ

Dato : 05-01-07 02:37

Hej

Er der nogle her, der kan komme med en anbefaling, eller endnu bedre;
et godt tilbud om assistance ?

12 tommer G4, ooooooooooooooooooops, flyvende maskine lander hårdt på
hjørne, chassis bulet, men alt fungerer.... UNDTAGET mit superdrive.

Har forsøgt at ryste, banke, lirke, blæse, bande, men intet rokker ved
situationen; den hvæser lidt, kan ikke finde et spor på CDén/DVD´en, og
giver så op.

Hvem har et drev liggende. Nyt eller brugt. Er den samme mand snild på
fingrene, og til at handle med? Så er jeg klar.

Svar gerne på telefon - 28927252.

Mvh Johannes'

PS - jeg har forhørt mig hos officielle Mac-reparatører. De vil have
minimum 5000. De vil ikke handles med.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-01-07 11:46

VJJ <araindog@gmail.com> wrote:

> PS - jeg har forhørt mig hos officielle Mac-reparatører. De vil have
> minimum 5000. De vil ikke handles med.

Det er du vel ikke overrasket over ... det tager en god del tid at
skifte, især i en 12"

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : VJJ

Dato : 05-01-07 14:53

On 2007-01-05 02:37:09 +0100, VJJ <araindog@gmail.com> said:

> Er der nogle her

Problemet er løst. Tak til Erik fra Århus, smilets by.

Fra : tom

Dato : 05-01-07 15:47

On 2007-01-05 14:52:57 +0100, VJJ <araindog@gmail.com> said:

> Problemet er løst. Tak til Erik fra Århus, smilets by.

skønt..

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 05-01-07 15:35

VJJ <araindog@gmail.com> wrote:

<snip>

> PS - jeg har forhørt mig hos officielle Mac-reparatører. De vil have
> minimum 5000. De vil ikke handles med.

Det er vel billigere at købe en ekstern?