Hvordan lægger man musik ind?
Fra : Monty\(7000\)

Dato : 06-02-07 22:56

Hejsa

Hvor og hvorledes indsætter man musik på en side som man redigere med NVU?

Jeg kan godt få det til at fungere med Stone men jeg ville også godt have
det til at virke under NVU.

Det undrer mig lidt at man kan afspille musik under IE (efter nogle
advarsler) men ikke under Firefox. Mangler jeg noget under Firefox for at få
det til at fungere?

Monty

Fra : Allan Vebel

Dato : 07-02-07 01:24

Monty(7000) skrev:

> Jeg kan godt få det til at fungere med Stone men jeg
> ville også godt have det til at virke under NVU.

Det skal gøres på helt samme måde. Hvordan har du
gjort sidst?

> Det undrer mig lidt at man kan afspille musik under IE
> (efter nogle advarsler) men ikke under Firefox.

Pas i øvrigt på med at pådutte dine bruger at der pludselig
brager musik ud ad deres højttalere - se til at starte med:
http://html-faq.dk/2017.asp

> Mangler jeg noget under Firefox for at få det til at fungere?

Det ved du bedst selv. Kan du afspille
http://netplayer.swdc.dk/content.asp?station=19 (DR Rock) i
alle dine browsere?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : jopa

Dato : 07-02-07 12:37

Allan Vebel skriblede bla:
> Det ved du bedst selv. Kan du afspille
> http://netplayer.swdc.dk/content.asp?station=19 (DR Rock) i
> alle dine browsere?

Ja da og det rykker hele dagen
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-02-07 15:06

jopa wrote:

> Ja da og det rykker hele dagen

Aha, du hører netradio hele dagen. Så bliver du vel pi...sur, hvis en eller
anden tilfældig hjemmeside, du kommer ind på, afbryder din radiolytning med
et eller andet lydorgie, du ikke har bedt om?

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-02-07 16:08

Erik Ginnerskov wrote:

> Aha, du hører netradio hele dagen. ..

Sorry, det var ikke dig, der ville lægge lyd på siden. Beklager

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : jopa

Dato : 07-02-07 16:25

Erik Ginnerskov skriblede bla:

> Sorry, det var ikke dig, der ville lægge lyd på siden. Beklager

Jeg svarede blot Allan, så nej jeg nøjes med DR Rock god gammel solid 60'er
Rock
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 07-02-07 22:56

Erik Ginnerskov skrev:

> Aha, du hører netradio hele dagen. Så bliver du
> vel pi...sur, hvis en eller anden tilfældig hjemmeside,
> du kommer ind på, afbryder din radiolytning med et
> eller andet lydorgie, du ikke har bedt om?

Jeg har sat K-Meleon op udelukkende til musik og
TV2 News og den slags, en browser jeg ikke bruger
til så meget andet, så det bliver ikke afbrudt af noget
der starter i min standard-browser.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-02-07 01:30

Monty(7000) wrote:

> Det undrer mig lidt at man kan afspille musik under IE (efter nogle
> advarsler) men ikke under Firefox. Mangler jeg noget under Firefox
> for at få det til at fungere?

Det er ikke til at vide, når vi ikke kan se siden. Læg den online og kom med
et link.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk